Friday, January 7, 2011

SELAMAT MAJU JAYA





http://orkutluv.com/  graphic comments-nice Congratulations

Memula nak wish congrats to only man in my life..Mr. Mazrul Khusairi Mokhtar coz dapat Anugerah Cemerlang 2009 a.k.a APC..I tumpang happy (",)

Disebabkan ada rezeki lebih kan..so, papa ajak aku G The Mines..saja nak gunakan guit tu untuk something yg boleh dikenang..dia nak beli jam G-Shock..menambahkan koleksi jam yang telah sedia ada..banyak juga kedai yang kitaorang masuk..tapi akhirnya pilihan aku juga yang dia suka..hehehe...terasa macam dah jadi isteri mithali plak..


Pastu G F.O.S..papa beli baju..dia soh aku pilih baju mana yang aku suka..tapi satu pun aku tak berkenan..aku memang cerewet kalau beli baju..sebab tu aku jarang sangat2 beli..tunggu ada mood jer baru rajin nak pilih


Pastu kitaorang G makan kat Kennyy Rogers..aku macam biasa..tak ada pilih yg lain dah...cukup la quatermeal jer..yg tu pun semput nak menghabiskan ayam dia..kena plak bagi tang dada..lagi la aku loya..


Papa plak..amik yang half..hahaha..korang jangan terkejut ye..normally bagi bodybuilder..sekor ayam sekali pun no hal..kejap jer tinggal tulang..makan tengok sopan juga..tapi sekali dia suap..sama dengan aku kena suap 2X..


Anak dara aku duduk sopan atas meja sambil menikmati ais krim..sedap tau sbb ada jelly..

Best tau santai di The Mines..kami memang selalu G sini..

Dah train bila nak makan kena duduk bersimpuh, kalau x papa jentik kaki..hehehe

Mood baik la ni..

Yang ni mood KO..nak ikut papa G toilet...

Jam dah kul 10 mlm..pastu kitaorang meneruskan perjalanan ke Downtown Cheras..ramai juga orang walaupun malam keje..jalan2..Papa saja nak belikan aku baju...

Bukan baju jer yang aku beli..siap ukir tangan lagi..dah lama nak buat kan..3 kali G downtown nak buat henna..tapi tutup..kali ni baru tercapai..

Before basuh tangan

Pas cuci..terlebih merah terus jadi hitam..tapi butterfly tu cute kan..

Allesya dapat ball ada lampu klip2 lagi..

Dah puas berjalan..tengok jam pun dah lewat, kitaorang terus balik umah...sampai umah dalam kul 1 pagi..padahal kul 5 dah kena bangun nak G keje...

To Papa : TQ so much..Saya sayang awak tau..tiap2 hari saya sayang awak...(",)

No comments:

Post a Comment