Monday, July 11, 2016

Kembali

Assalamualaikum....

Jangan ditanya kemana aku menghilang. Tahun 2016 ini memang hidup tersangat complicated. Macam2 ada...Tapi bukan semua benda aku boleh share ngan orang kan...Yang paling penting, suami, anak2 dan keluarga tetap berada disisi saat susah dan senang..Itu je yang paling penting..

Ok...dah nak masuk tahun baru pun. Aku baru nk update blog yang dah lama aku tinggalkan...Bukan aku tak buka langsung tau...tapi bila pandang keyboard je..mood menulis tu terus hilang...Tak tahu nak mulakan dari mana..

Hari ini kita story satu2 ye..

Memula...alhamdullilah...anak aku yang ke - 4 dh nak masuk 6 bulan usianya. walaupun pregancy yang ke -3 takda rezeki tapi aku redha..harap2 dia tunggu aku kat sana..sebab aku tetap ingat dia yang tak sempat aku peluk cium tu...

Oleh kerana  tuntutan kerja dengan keluarga...so, dengan rasminya kami decide untuk menutup IHG...duit boleh cari..yang penting anak2 dapat rasa kasihsayang mak ayah..selama ni pun...celik mata cari duit sampai ke subuh...walaupun apa yang mereka nak aku dapat belikan..tp dapat tengok dari mata diaorang...masing2 rindu nak spend time bersama2...*terharu...

Skunk hidup aku lebih tersusun...pagi pergi keje..ptg balik amik anak2..boleh lepak2..gaduh2...boleh tengok anak2 buat kerja sekolah...kalau dulu..memang xsempat..semuanya papa dia yang uruskan..aku balik pukul 12 malam..anak2 dah terbongkang tidur..

Itu je nak cter..sebab nak p bersihkan mana yg patut dulu..dah naik semak samun dah blog ni..nak p intai2 mana tau boleh tukaq wajah baru ke..kasi ceria sikit...

Apapun Selamat Hari Raya Semua..Maaf Zahir Dan Batin.

2 comments: