Friday, October 28, 2011

Xtahu rasa kecewa ke tidak..

FRUST tu xdalah sangatkan..rasanya hati ni bolehlah accept lagi..tapi mengeluh tu tetap ada..sebab mmg dah lama sangat aku nak sambung balik belajar..dulu masa fresh graduate, dpt offer nak pergi ongkosnya takda..maklumlah..orang biasa2 macam aku ni, kalau nak belajar..kena simpan duit setahun dua..itupun belum tentu cukup..

Dah nekad nak membiayai sendiri pengajian kali ini.iyelah, nak harapkan sape lagi..nak harap bapak..bapak dah xda..nak harapkan mak..dia pun nak juga merasa hidup senang time senja2 ni..takkan nak paksa adik beradik support plak kan..suami??cukuplah dia bagi aku kasihsayang dan cinta dia..aku taknak minta lebih2..(",)

MUNGKIN ada hikmahnya Allah S.W.T tak mengizinkan aku meneruskan semua ini..sebab mungkin aku tak mampu..mana tahu..kalau dulu mungkin aku menangis guling2 kot..*teringat time SPA reject application aku..2 hari badmood..hahaha..lawak btul..tapi skunk aku dah belajar menerima semua takdir tuhan..

Lagipun minggu ini adalah minggu yang paling sibuk untuk aku, Mr. Biceps & My Partner..Mungkin rezeki aku disitu..mana tahu kan..Allah menghalang aku meneruskan pengajian tetapi menambah dan melancarkan urusan aku dalam bidang lain...

Takpe, aku masih mampu tersenyum walaupun sedih..tak ada salahnya tidak mengenggam segulung ijazah asalkan masa depan lebih gemilang dari orang yang ada pHD..itu azam aku...

Aku bernekad dan berikrar *cewaahhhhh...aku akan lakukan yang terbaik untuk membuktikan..walaupun budak yang belajar sekerat jalan macam aku ni tetap akan berjaya...*gerun plak walalupun diri sendiri yang tulis..

DAN..Akan pastikan apa yang aku buat ni kena pada landasannya..InsyaAllah semuanya diatas pertolongan Allah S.W.T...

No comments:

Post a Comment