Monday, October 21, 2013

Airis


Alhamdullilah..Airis Nadia membesar sihat walafiat..makin bijak, makin banyak akal..dah faham banyak perkara..Aku nilai perangai dia ngan kakak dia memang berbeza..kakak dia cengeng..kuat merajuk..cepat menangis..tapi yang ni memang xda maknanya dia nak mengedik2..

Kepala terhantuk ke dinding..langsung tak menangis...pastu muka selamner je perg hantukkan lagi..Aku tak faham kenapa dia buat macam tu..Dia ingat itu mainan ke apa...
Aku bangsa tak boleh tengok umah semak..kejap lagi aura harimau kumbang tu mula2 nak kuar..tapi dengan Airis Nadia...kau ulanglah sapu lantai sepuluh kali pun..1/2 jam je semua huru hara dia kerjakan..

Pastu gangster boleh tahan juga la..tak padan dengan kecik..kalau dengan kakak dia belasah je..Aku tak faham peel dia ni..Kalau bulu mata dah bercantum sampai ke kening..better aku suruh kakak dia lari je...kejap lagi naya je dia kerjakan..Nak marah bukannya dia faham..Aku marah dia..dia marah aku balik...Kau besar sikit..siap kau!!


Skunk dia dah pandai masuk rumah bagi salam...orang bagi barang cakap terima kasih..tapi dalam versi dia la..ayat semua kutip yang hujung2 je..asal ada bunyi sikit2 sudah la..

Semua benda dia makan ok!! Aku plak memang xdanya nak pantang larang...mak aku dulu pun sumbat je apa yang melintas depan mata..aku pun buat jugalah kat anak aku camtu..tengok dia ok..aku lagilah ok kan..

Doa aku semoga dia menjadi anak yang solehah..Aku ni bab jaga anak memang garang..takdanya nak manja lebih2..tapi xadalah aku dera..kang aku dera anak..bapak dia dera aku balik...hahaha..Dua2 anak bapak..habis tu nak buat camne..redho je la..

Allesya Nadia..bukan mama xnak letak gambar kamu tapi kamu sendiri yang takmau  bergambar..bila nak tangkap gambar je buat mata juling ke atas..Pastu bila marah terus sentap...sebu perut aku dengan peel macam tu..

Airis Nadia...Papa + Mama + Kakak Asya lebiu so much!!!

No comments:

Post a Comment