Tuesday, October 22, 2013

Meggi terbaik...


Aku bukan duta iklan meggi tau..tapi nak bagitau korang..dalam banyak2 meggi yang pernah aku makan selama hidup 31 tahun ni..selain meggi vit's yang kalau orang perah limau pastu potong cili makan panas2 sambil meleleh ailio tu..inilah meggi yang best sangat2..

Dulu aku suka perisa tomyam ni..pastu dah berubah ke perasa cendawan pedas chitake plak..Fuyooo..layan uols..dalam suasana opis yang ala2 London..asap kuar ikut mulut..beku tak hengat tu..pekena cendawan pedas2 dengan kopi suam...Korang jawab sendiri la camne rasa dia..

Rege...yang ni aku borong dekat Tesco..rege murah sikit..Kalau beli dekat Giant..rege boleh tahan la ..itupun kalau dia scan barcode tu sama dengan tag rege..sebab Giant ni penipu..bubuh dekat tag harga lain, bila scan harga lain..aku dah berpuluh kali terkena...tapi nasihat aku jangan la beli dekat kedai tujuh sebelas tu...memang korang cakap mahal..

Ini kisah pepagi buta aku belasah meggi sehari sebelum raya haji tu..pg opis..student xda, internet xda, cafe pun tutup...perut kebulur tahap teruk..jadi ini je la makan dia..Boleh la dari mati kelaparan kan...

No comments:

Post a Comment