Thursday, May 17, 2012

Allesya Nadia - Sweet 4th Years

Majlis kali ni sangat simple..langsung x planning..sebab tu kek dia readymade..semua benda tu beli kat Giant je..tapi sangat sweet sebab 1st time buat kat Ironhead Gym & Fitness...
Papa kata kita celebrate besday Allesya nak tak??aku ok je..So, Papa order behun goreng, aku pun beli barang2 sikit..sangat simple..tapi sangat manis untuk dikenang..

Kek aku beli kat King's je..tapi yg aku sangat2 suker sebab lilin no 4 tu..payah nak cari tau..simbolik untuk My Lil Princess yang dah berumur 4 tahun!!

Memang aku pilih kek perasa pandan layer ni mengikut kesesuaian tekak aku je..mula2 macam xhabis sekilo..tetapi hasil usaha semua rakan2 IHG menghabiskannya..tepat jam 12.00 malam, tinggal kotak ngan pisau je..TQ uols..

Tengok hadiah dia..wah!!wah!!..Mama, Papa & Maktok, Tok Su, Mak Su dia bagi mcm2..yg special sikit..nampak tak teddy Bear yg lebih besar dari dia..hadiah dari uncle Hadi..*dia xlarat nak angkat..inisiatifnya = tarik je telinga teddy bear tu..tido bukan dia yg peluk teddy bear tapi teddy bear tu yg hempap dia..hahaha

Doa Papa & Mama : Allesya Nadia, walaupun tak lama lagi jika diizinkan Allah S.W.T, kita akan hidup ber-4..tetapi kasihsayang mama & papa tetap tak akan pernah kurang untuk kamu..Mama & Papa cuma memohon semoga Allah S.W.T murahkan rezeki kita supaya kita dapat hidup ber-4 dengan penuh kebahagiaan & kegembiraan yang berpanjangan..
Selamat panjang umur sayang..Kami sangat2 menyayangimu..selamanya..

No comments:

Post a Comment