Tuesday, March 11, 2014

PU3 kecil (",)

#Airisnadia#Mylittleprincess#Loveusomuch!!#

 Dia sudah 1 tahun 8 bulan...sudah pandai bercakap...sudah boleh jadi teman kakak bergaduh...anak baru dua, rumah dah macam buka taska..time tidur je boleh jumpa ketenangan...bila buka je mata..ada je misi diaorang bagi aku rasa macam nak berzikir..tapi bagus juga..aku kan jenis xbanyak kawan...zaman canggih skunk lagi la..bergosip pun pakai whatsapp...tangan je berjalan..mulut xbunyi..bila ada budak2 hyperactive ni...adalah juga senaman mulut untuk aku...

Dia dah ada 12 batang gigi..sekali sekala bila datang angin dia, bahu aku jadi mangsa..macam nak dilempang2 je rasanya...sakit ok!!tapi budak nama Airis ni bukannya reti nak buat muka bersalah...kadang2 risau juga aku..sebab kecik2 ni dah nampak dah keras hati dia mengikut peel aku...kau pukul dia..kau harap dia nak menangis ketakutan...sori la..dia pandang ko dengan renungan menawan tau..bulu mata sampai bercantum dengan kening...nak dengar suara dia melalak...jangan haraplah..dia takkan!!!

#Allesyanadia#love.her.until.the.end#

Budak kuat sentap ni la mangsa buli dia...nak hidup aman tenteram dekat rumah...mimpi je la..selagi dia xpuashati dapat lanyak kakak dia..dia xkan berhenti..berpeluh aku nak kawal..sudahnya aku biar je..lantaklah korang...gaduh2 pastu baik semula..

Time kakak nak buat keje sekolah la syurga bagi dia..kakak tulis dekat buku tapi dia amik pensel kakak pastu melukis dekat dinding...jangan pelik...dinding rumah aku memang berkaler2..tak payah susah2 papa fikir nak letak wallpaper..Airis siap buat corak abstrak lagi tau..chantek sangat!!!

Anak bapak!!
Fullstop...

No comments:

Post a Comment