Tuesday, July 12, 2016

ARRAYYAN MIKHAIL BIN MAZRUL KHUSAIRI

Dengan penuh rasa kesyukuran kepada Allah SWT..aku nak perkenalkan satu2nya hero aku yang skunk ni suka gigit orang. Kita nak gomol dia..tp belum sempat..dia yg gomol kita dulu..yang suka tarik rambut mama..pastu gigit hidung sambil airliur meleleh2 kuar non stop..

Perangai dia yang dah nak masuk 6 bulan ni boleh tahan juga la..makin lasak plak tu..suka sangat golek2 macam Dil To Pagal Hai..letak atas tilam..sekejap je dah lepas ke dinding...dah berapa kali terhantuk tapi aku buat macam tak nampak je..dia pandang aku muka nak nanges...tp aku bt releks je...terus tak jadi nak nanges...

Mangsa yang sering dibuli oleh Airis Nadia. Dari lahir sampai skunk..tp bila Rayyan dah besar sikit ni perasaan sayang seorang kakak kepada adiknya tu dah nampak sikit..

Semoga lahirnya membawa rezeki yang melimpah ruah sayang...Mama doakan semoga kamu sentiasa menjadi anak yang bertuah...berjaya didunia dan diakhirat..dan andai suatu hari nanti kamu jadi orang yang berjaya..sentiasalah berpijak dibumi yang nyata...jangan salah memilih jalan...dan jika terlajak..pulanglah dengan segera ke tempat asal..mama sentiasa akan memimpin kamu menuju ke arah yang sebetulnya. Kami semua sayang kamu...hensem boy mama!!

Nama : Arrayan Mikhail
D.O.B : 20 Januari 2016
Berat : 3.48kg
P.O.B : PPUKM

Tinggal sekejap je..rindu sangat2

Hobi dia mmg suka gigit plastik..





 Airliur meleleh sebab mama tak dpaat makan kupang masa mengandung







No comments:

Post a Comment