Sunday, January 8, 2012

Xbest Mana Pun

Aku x faham kenapa orang nanges sampai guling2 tengok cter ombak rindu??
Lagi x faham pasai apa dpt 4 juta dalam masa 4 hari..rugi dooo...
SEBAB
|
|
|
|
|
|
*V*
2X aku ulang, boring gler...kali pertama tengok x habis..x feeling pun..kali kedua tengok sampai menguap dibuatnya..

Cter dia best sebab ada aaron aziz je kot..tu pun masih belum buat aku teruja macam Nora Elena dulu..mungkin disebabkan aku mmg dah baca buku dia kot..so, mmg buku dia terlebih hebat dari filem yang kejap kisah ni, pastu dah tempat lain plak.

Ada brother tu cter, dia G tengok cter ni ngan awek dia, awek dia menangis macam tak dapat kawin tu..puas plak dia pujuk..
Agak2 kalau aku buat macam tu, mau bila pusing tengok laki aku dah xada..comfirm dia tunggu luar sambil hisap rokok..hahaha

Harap2 pasni adalah cter yg boleh buat aku angau lagi ye..
Untuk Ombak Rindu, aku bagi 1 1/2 bintang je..

No comments:

Post a Comment