Thursday, November 8, 2012

Apa kata Ustaz Azhar...


 Yang ni sangat2 betul..kadang2 kita ni Mak sendiri sampai xingat bila last telefon..*sori mak..aku pun kadang2 sama tapi xbermakna aku tak sayang tau....tapi awek..setengah minit sekali balas msg..Telefon sampai habis kreadit..kadang2 sanggup xtidur siang malam sbb rindu2an..padahal..waktu kau melalak memula lahir tu..mak le yang tepuk bontot suruh diam...tawaf satu rumah bila kau xnak duduk..
Mak juga la yang siang malam tidur sambil duduk sbb ribakan kau..Mak juga la yang menitiskan airmata dulu bila kau sakit...Mak xpernah lupakan kau waktu dia susah & dia senang..
Gerak hati mak selalu betul..dia tahu bila anak dia ditimpa musibah..serius...
*TETIBA HATI JADI SAYU..AH!!!SUDAH...


Wakakakakaka...inilah penceramah kesukaan aku..kata2 dia kelakar tapi bawa penuh makna..
Kadang2 kata2 dia ada juga yg bawa keinsafan walaupun panas ati..
Sape2 yang rasa nak peluk naik motor peluk pakwe lepas ni bolehlah praktikkan..Hahahaha



 Bila kita selalu mencari yang terlalu sempurna..kita akan dapat yang biasa2 je..tapi x apa..yang biasa2 la tu xpernah pandang harta benda..yang biasa2 la tu yang selalu berdoa siang malam untuk kita..Yang biasa2 tu jugalah yang tak pernah putus harapan berharap moga orang yang dia sayang selalu menyayanginya dengan sepenuh perasaan..serta mengharapkan agar dia sentiasa jujur, setia dan mengenggam erat tangannya saat dia terjatuh...peace...I Love My Hubby...


Ni bukan aku yang kata..Ustaz Azhar yang kata...sori pada siapa2 yang kecik ati..Aku memang xsentap pun sebab aku xsempat nak upload gambar berkapel bagi semua org tengok dulu sbb zaman aku bercinta mana ada FB lagi..hahaha..twitter pun aku tak kenal..

No comments:

Post a Comment