Monday, August 19, 2013

7 Tahun!!


Macam sekejap je masa berlalu..sedar2 dah 7 tahun bersama..tapi adakala aku masih lagi meluangkan masa membelek gambar pelamin dengan hantaran di google..Motif???hahaha..sendiri buat sendiri tak tahu..

Alhamdullilah, masih kekal bersama...tak pernah terlintas dalam kepala nak buang dia dari hidup aku..tiap2 hari berdoa semoga dia dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa menjadi suami yang terbaik..Semoga dia sentiasa berada dilandasan yang betul agar dapat membimbing aku dan anak2 ke jalan yang diredhai Allah SWT

gaduh2..tak puas hati..itu lumrah..kadang2 dengan diri sendiri pun boleh tetiba rasa sakit hati..apatah lagi dengan orang lain..tapi pengalaman mengajar kami supaya menjadi lebih dewasa..tapi biar apapun..saya sentiasa sayang dia setiap hati..

Thanks atas doa keluarga dan kawan2 supaya kami sentiasa kekal bahagia bersama..Sambutan?? semalam wish je dulu..dah fikir macam nak bawa anak2 pg makan je..tapi xtahu lagi..Tekak macam terasa nak makan dekat Texas Steak House..tapi tekak mamat ni The Very Melayu...tengok la macamana..kami ni kadang2 bab pilih tempat makan pun tak sebulu..biasalah...tak gaduh tak rock kan...puiiii!!!!

Kata2 untuk dia pada tahun ni :
UNTUK 7 TAHUN BERSAMA, SAYANG KAMU TIADA MULA DAN AKHIRNYA
TUHAN, TERIMA KASIH KERANA PINJAMKAN DIA KEPADA SAYA
MY BFF # ENEMY # CHENTA HATI ~HEPI ANNIVERSARY~

Mood : Hepi sangat!! Alhamudllilah (",)

No comments:

Post a Comment