Monday, April 5, 2010

2uhaini menulis lagi

Malas..malas..malas..Aduhai..bila Malas+Borink+Pening bercampur aduk..satu keje pun takkan menjadi..Apesal la aku jadi macam ni ari ni..Busan betul la..nak buat keje tapi tak tau nak mula dari mana..Nak check buku pun..Laptop belum install Virtua..nak check listmediks pun..benda tu dok kat bilik belakang..Aku plak terperuk kat Kaunter Depan ni..Sudahnya..main solitare aje la..

Sambil2 melihat email
Dan facebook


Huhuhu..sungguh dasyat kemalasan aku hari ini..Pagi tadi pun bergolek atas tilam sampai pukul 7 pagi..Rasa macam nak EL jer..tapi sayang cuti.Paksa juga la diri p keje..Padahal badan jer naik motor..hati dah say good bye dari dalam rumah..
Tapi apapun..aku rasa ini feeling yang normal bagi sesuatu yang still dipanggil 'human'..Adakala aku ok..adakala aku pun badmood macam orang lain juga.Aku takkan nak paksa diri jadi happy setiap saat..Mesti ada masa aku pun 'EMO'..Tapi kira aku ni bernasib baik sebab tidak dibebankan dengan sesuatu yang leh buat aku lagi fed - up. Sekurang2nya aku still ada masa untuk relekskan diri..tenangkan minda supaya aku leh rasa mood tu bertukar menjadi ceria..
Minta2 pas kul 2 ni..selepas aku rehat...makan + solat..aku akan back to normal..no tension2..no moody2.
Perut pun dah mula berdendang sayang..maknanya..aku kena cari something untuk buat dia berhenti menyanyi..Mungkin makcik kat cafe tu ada penawarnya..Dan harap2 lauk pauk hari ini bisa menaikkan selera aku yang dari semalam asyik menghadap kueteow +mee kuning + spagetthi..Dah macam Mat Saleh celup la plak..
Allesya pun pasrah jer bila mama ajak makan benda2 tu..+ plak mama malas nak masak semalam..so makan ajer la benda yang ada..janji bila kepala dah cecah bantal..perut tak menyanyi..
Apapun..aku tetap sempoi..& tabah sesangat nak mengharungi hari ini..Semoga aku selamat pergi + balik keje dengan memandu 'Virago S' Aku tu..heheh..cayuk!cayuk!





No comments:

Post a Comment