Sunday, February 13, 2011

Moga Ada Rezeki..

Badan sudah seram sejuk ni..makan pun belum..pagi tadi sempat minum segelas cocoa colagen jer..perut i sebu..otak pun sudah gagal berfungsi dengan baik..tadi sempat main poker 3 round.pastu mengantuksss..huahuahu..SPA..please la give me your result..jangan ler mendera perasaan aku sebegini rupa..seksa wei...

Aku menunggu dah terus menunggu..setia sungguh aku berada didepan PC hari ini...langsung tak bergerak..duduk bertakafur dari masuk keje tadi..now dah nak lunch pun aku masih disini...

Kata hari ni jawapan kuar..kot2 luck valentine day..bleh la aku menarik nafas lega..moga2 ada rezeki kami..Papa pun dah nak interview 2hb/3 ni..good luck sayang..pasni kot2 u bleh terjun sungai..daki bukit..merangkak dalam semak sebab nak tangkap penjenayah kan..i tahu..u memang dah lama idamkan Unit Narkotik tu..lebih daripada orang2 lain yg mengidam nak masuk UTK..hihihi..Buat yang terbaik yer..i selalu doakan semoga u selamat dunia akhirat dan dimurahkan rezeki serta dipanjangkan umur..

Well..releks yer hati..moga2 pasni i boleh panjat meja n terjun..tu la nawaitu i kalau dapat keje tempat lain..apa jenis niat ni..tapi memang i akan buat..dah lama pasang impian bleh balik duduk kampung..KL bukan temapt i..langsung tak sesuai dengan jiwa..

Dulu time bujang..memang kalau orang offer KL..i akan cakap YES!! tapi now..comfirm i cakap NO!!!..seksa & sukar nak bagitahu bagaimana KL ni memberikan aku banyak sangat kisah suka duka..sekarang sudah tiba masanya aku kuar dari sini demi Allesya Nadia..KL tak sesuai dengan dia..

Aku takmo anak aku rosak akhlak disini..memang aku memberikan dia yang terbaik..tapi aku tak mahu arus pembangunan moden menjadikan dia yang educated but no moral..aku nak dia seimbang dunia akhirat..belajar setinggi yang boleh & berpegang teguh pada ajaran agama dan tatasusila..

Ya Allah..kuatkanlah hati hambaMu ini..aku betul2 merayu dan bermohon..semoga ada rezeki kami sekeluarga sepertimana Kau permurahkan dan permudahkan segala urusan kami selama ini..Amin...

No comments:

Post a Comment