Tuesday, November 15, 2011

Kes Merempit

Semalam sehari suntuk aku merempit..dari rumah G keje, pastu terus G Ulu Langat ikut Bukit Ampang...jalan dah le macam kandang kuda..berlubang teruk..

Balik semalam dah rasa sakit kat pangkal ari2..tapi releks lagi..pagi tadi turun darah wooo...sentap aku dibuatnya...releks jap pastu terus G keje..sampai opis rasa tak sedap perut...kul 10 lebih kuar darah lagi..terus capai handbeg G klinik..

Bagitau doktor, kelam kabut dia scan..pastu dia kata baby ok...Alhamdullilah..story kat dia semalam naik motor, dia terus senaraikan apa yang aku kena tinggalkan & jangan buat...alololo...

Jangan naik motor..
Jangan naik tangga tinggi2..kalau terpaksa, naik pelan2..
Jangan angkat benda berat2..yang tu diri sendiri tahu guna kekuatan tangan atau kena guna tenaga dari perut..*aku leh gelak2 doktor tu buat lawak camtu..
Jangan jalan macam orang masuk pertandingan lumba jalan kaki..*doc, u mmg bestlah..padahal dia mmg xnak bagi aku risau kot..
Dan yang penting, jangan banyak bergerak..rehat kena cukup...

Dia bagi ubat...kalau dulu part makan ubat, aku selalu buat2 lupa,..tapi skunk..aku cukup berdisplin tau..sape yang tak sayang anak kan..

Doa pada tuhan moga ada rezeki kami...amin..

No comments:

Post a Comment