Tuesday, November 15, 2011

Rasa Teruk

Selepas 5 minggu preggy, hari ni rasa sangat teruk...setelah 1 jam masuk keje, 3 kali muntah tak henti..dan serius, saya muntah dalam tong sampah opis je...sebabnya makcik cafe ni goreng ikan bau cam bau jalan tar..hangit ke apa ke entahlah..yang pasti, airliur saya dah cair...sejak seminggu ni, kalau xtahan baru makcik tu masak, memamg bilik rehat kakitanganlah port saya..tutup pintu & tahan nafas..

Tengoklah setakat mana lagi boleh bertahan...harap2 ada yang boleh memahami...sebab jangan plak sok lusa tetiba amik tindakan tatatertib bila saya hilang dari workstation...tak kemana pun..cari je dalam bilik rehat tu ye..kat situlah saya menyorok...

Bukan sebab mengada2 tak larat tau...cuma nak melarikan diri dari bau makcik ni masak yang rasanya bau dia tahap ada bau rumput...bau kambing..bau lembu...bau jalan tar...sowi makcik..saya suka makan makcik masak tapi bt masa ni mmg saya jadi pengkritik tetap makanan ye..
Dah tak tahan...untuk kali yang ke 4..uwekkk lagi...

No comments:

Post a Comment