Thursday, December 29, 2011

Kesian Saye!!

TOLONGLAH...TOLONGLAH....
Wahai Jin yang duduk dalam botol...Puteri Buluh Betung...Aladdin...
PENUHILAH PERMINTAAN SAYA INI...


Saya sangat2 teringin nak MAKAN
|
|

|
|
|
|
|
*V*

JERUK BEREMI *gambar ihsan google

Kalau tengok pokoknya sebelum dibuat jeruk memanglah tak lalu nak dimakan...macam pokok bunga kan..tapi makan dengan nasi panas...walaweh!!!meletops..
Kesiannya sebab benda ni ada kat RESTORAN NELAYAN KUALA KEDAH SAHAJA

Saya juga sgt2 teringin nak makan masakan Puan Samsiah iaitu :
PUCUK PAKU + PUCUK KADUK + PETAI + BUDU
Dia akan jadi macam masak lemak tulah tapi rasa dia sangat sedap

*gambar ihsan google

Rupa dia macam nilah sikit..mak aku je buat mabeles..kalau aku ulang resepi ni 14kali pun..tetap jadi macam pucuk ubi masak lemak..selalu failed!!!

Yag ni kalau nak makan, kena travel sejauh 300KM..Tapi bila teringat..kecur airliur..

*gambar ihsan google

Saya rasa kalau dpt makan, macam tersangat mampu menghabiskan 1 kg Laksa Teluk Kechai ni tanpa bantuan sesiapa..Tamaknya..

|
|
|
|
|
*V*

DAN
Yang inilah benda yang aku duduk geram xdapat nak makan sampai skunk..

*gambar ihsan google

Bukan sengkek sangat sampai xda duit nak G makan MEE UDANG MAK JAH tu..10 pinggan pun boleh melantak kalau rasa perut macam tong sampah..


TAPI
|
|
|
|
TAPI
|
|
|
|
*Huk..huk..huk...UUUWWWAAAA...

Sape nak layan bagi ko makan benda2 ni wei..
Sedarlah diri..
Perut ko tu baru kena belah dengan pisau tau...
Parut merah lagi..Jalan pun terkedek2..
Ada hati nak makan
Jeruk Beremi yang penuh dengan perahan asam limau + cili padi..Wow!! Sedapnya..
Pucuk Ubi dgn budu la konon --> nak ke melalak sorang2 kalau sakit..
Laksa Teluk Kechai --> Hahaha..Bawak2lah bersabar ye hati..Semua tu mengundang bala je
Mee Udang --> Tengok udang yang gedabak tu pun, dah tau memang ko sengaja cari penyakitkan..

So, saya hanya boleh search kat google..pandang jelah gambar2 tu k..

Mr Mazrul ---> Awak baik kan??? (",) *ayat bodek..

No comments:

Post a Comment