Monday, September 10, 2012

Enebeseri Yg Ke - 6

Dah lama x menulis..sbbnya, makan gaji buta 3 bulan ni..tahap kebizian tu makin berganda2..anak dua lah katakan..
Kali ini kembali dengan kisah enebeseri kami yg ke - 6..aku ngan En. Mazrul Khusairi tu la..manalah aku ada suami lain..yg tu je sorang..hahaha
Date dia jatuh pd 19hb Ogos..Ala, raya pertama tu la kan..so, sambut enebeseri makan rendang ngan ketupat ajelah..& sedikit istimewa pun sbb 1st time after 6 years, suami aku balik beraya ngan aku & anak2 ke Pahang..selama ni..selang setahun je dpt beraya sama..so, pd siapa2 yg xsanggup hadapi benda2 mcm ni seperti aku...jangan la kawin ngan abang polis ok..

Disebabkan dah 6 tahun kan..mana ada romantik2nya..nak wish pun dah terlupa..masing2 bt tak tahu je..lagipun..penting sangat ke ucapan tu...mula2 kawin mungkinlah memberi kesan..skunk ni..xda pun xpa kot..mak pun bizi ngan anak2..

Celebrate..more to bawa anak2 makan kat Kenny Rogers sebenarnya..itupun xkenyang..ayam ada besar peha tikus je..Allesya hadap sorang dah tinggal tulang..aku sempat mkn salad dia..itupun buat lekat celah gg..

Present...kalau dah wish pun malas, apatah lagi nk fikir bagi hadiah...lagipun mmg x pernah minta pun..nak merengek2 kang ada plak yg geli geleman...hahaha

So, enebeseri utk tahun 2012 dah pun berlalu...xda spesel pun yg nk diingati...
Cukuplah sekadar dia tahu yg saya sayang dia...(",)..

No comments:

Post a Comment