Thursday, September 13, 2012

STRESS

Wah...stress ke??? xda lah..
Cuma tertekan sikit sebab xlama lagi aku nak back to original life...memang stress...
Bangun pagi2...mendongak langit biru...lihat awan mendung..meredah kedinginan pagi..
Kan bagus jika semua ini bagaikan mimpi dalam lena yang panjang..tak perlu aku harunginya walaupun sesaat..

Tapi sehebat manapun semua itu, aku harap akan jadi mummy yg paling tabah...gigih & takkan berputus asa..

Buat setakat ini, aku masih belum dapat membayangkannya..tapi tekanan masih ditahap yang terkawal..
Xda rasa nak bt benda2 bodoh pun..
Nak smoke??oh no!!aku sangat2 sayangkan paru2 aku..hehehe..xda ciri2 langsung nak jadi perokok tegar...
Drink? Hahaha..dari aku mencekik benda tak sedap tu, baik aku tuang clorox dalam mulut..suci terus hati..
Drug??Aku masih mahu bebas merdeka ok...bt apa daftar nama kat pusat serenti..makan pun nasi kawah...nonsense...
Lagi2...
Aduyai..nak tulis n3 pun stress dowh....
Nak tau saya stress tahap mcm nk mati ni???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
Boleh x kalau saya nak sambung cuti lagi..
Stress sangat2 sbb dah nak kena G keje...hahaha
Tiga bulan memelukmereka siang malam..
Saya tak mampu hidup tanpa Allesya & Airis Nadia (",)

No comments:

Post a Comment