Thursday, December 27, 2012

Ayish (",)

Opocot!!!!kalau aku post je gambar ni tanpa entry, mesti ada yang kata aku dera anak kan..tengok kesan kat dahi dia sebijik macam kena tonyoh kat lantai..atau dasyat sikit kena hentak dekat jalan tar..hahaha

Ayish...ayish..bukan orang lain yang terperanjat..mak kamu ni ha semput kejap tengok muka berbirat bagai macam tu..tapi tuan empunya diri biasalah..4S kan..
SELAMBER, SUSAH NAK NANGIS, SENTIASA RIANG RIA & SAYA YANG TAK BERSALAH

Peel budak ni ialah..dia suka tidur macam superman..lurus!!!
Muka melekat ke tilam..kadang2 aku siap intai lagi kot2 la lemas..tapi dia releks je..sudahlah puting kat mulut..entah kat mana la dia bernafas..aku x kaji la plak..

Nak kata terterap ke..telangkup ke..entah..bahasa malaysia xberapa nak hebat...tapi itulah hasilnya...

Sebelum tidur, wajib buat kuak lentang dulu..mengelejas kata orang pahang ni...
Jangan cuba2 nak baring sebelah dia..comfirm 5 jari dia bubuh atas muka..
Aku dah kena..tetiba rasa macam nak cari gaduh wooo...
Perit sungguh!!

Peel bila nak tidur harus pegang tangan..puting kat mulut..pernah aku cuba cabut puting tu bila nampak dia dah lali, yelah, aku risau kot2 esok dah ada gigi, jadi jongang plak kan.
sekali dia mogok...
Sampai pukul 3 pagi mata dia bolat ajak aku main...tobat aku serik giler!!

No comments:

Post a Comment