Monday, April 29, 2013

Love U Bro....


Mamat ni lagi??OMG...
Kalau uols perasan la..tiap2 tahun mesti ada N3 untu diakan...tapi dia bukan kisah pun muka dia interframe kat sini..& aku memang  suke2 je nak masukkan gambar dia..Tak pernah mintak izin pun...hahaha

Dia...yang muka bengis ni..suami aku wokey!! 
8 tahun bersama dia..Alhamdulillah masih kekal sebagai suami isteri....Akukan PRO dia...walaupun kadang2 dalam nak buat keputusan dia ikut je kepala dia..aku ikut je kepala aku...tapi buat setakat ni xda lagi masalah yang xbleh diselesaikan...biasalah..akukan PRO yang komitmen dengan kerja...
Kebanyakannya aku ikut suka aku je nak buat apa..nak berfoya2 ke..nak huhahuha ke...dia okey je..xda lagilah setakat ni kalau aku merayap..bila balik tengok ada kapak tunggu depan pintu...kakaka...


Untuk suamiku...teman terbaik saya,.Jodoh pertemuan kita memang telah Allah S.W.T tentukan tetapi cara untuk mencoraknya adalah diri kita sendiri...Jangan pernah jemu ikhlaskan hati menyintai isteri dan anak2..InsyaAllah..kita akan temui ketenangan didalamnya (",)..Sayang Kamu...

No comments:

Post a Comment