Monday, April 8, 2013

Terpenjara...

 
Ini budak banyak buas...bila aku cakap, Ayish! Please sit!!..dia pandang muka aku..mulut cakap.."aaaa"..ulanglah sepoloh kali pun..itu je la dia tau..pastu meneruskan kebuasan dia tanpa rasa bersalah...

Sudahnya time aku nak sapu sampah, aku letak je dia dalam babycoat ni..amik kau!! degil sangat kan...Dialah orang paling ceria bila aku pegang penyapu..sebab tau dah nanti nampak sampah berlonggok2..senang nak capai..makin kita marah..makin rancak dia merangkak...menipis iman aku dengan budak ni..

Buat muka sedih sebab xboleh kuar dari situ...hahaha...saja aku tunggu dia jerit baru aku angkat..kalau x, aku lantakkan saja dia buas dalam babycoat tu..mudah keje aku tau...

Tapi serius cute giler bila dia bt muka minta simpati..terus aku kalah..Lakonan gred AA la kau ni nak...
Terbaik tau!!

No comments:

Post a Comment