Thursday, February 6, 2014

Biar simple tapi mabeles...hehehe

Salam pagi jumaat uols...hari ni xnak up citer pasal orang..nak up cter pasal makanan je..kepada yang terliur..sori tau...sebab perut tuan tanah tengah berdondang sayang ni..tu yang kepala ingat nak makan je..cuma hampa kecewa sebab hari ni makanan dekat cafe buat tekak aku kembang...

Ini peberet aku kat opis..Mee Sup Taman Putra...kuah dia bodo je..putih kosong..tapi rasa dia..kena plak dengan sambal kicap..perghhh!!!nanges sambil hingus meleleh uols...

Ni menu wajib kat opis..korang jangan bohong la kalau kata tak pernah makan meggi kat opis...tambah2 lagi waktu aircond dibawah paras beku..perut lapar macam nak putus urat perut..dalam kepala terbayang mekdi la..kambing panggang la..tapi yang ada meggi je..comfirm korang pun macam aku kan..sebat benda yang tak payah2 nak fikir..buka penutup dia, pastu curah air..ah!!heaven giler!!kan..kan..kan...

Ni menu dekat umah masa hari cuti tu..aku cuti sbb anak tak sihat..so, sememtara nak tunggu Allesya balik sekolah..berlari2 aku masak benda yang ada dalam peti ais je..Sambil masak, sempat layan whatsapp group kawan2 masa study dulu..aku post gambar ni..kongajo diaorang kutuk aku pemalas...siap cakap lagi malang betul laki aku dapat bini masak tangkap muat...ada yang kata ikan je masak yg lain beli..puiii!!!cakap je korang dengki kat aku kan...Aku hantar gambar ni kat laki aku tau..dia kata sedap!!hahaha..
Lagi diaorang kutuk..lagi aku riak...tiap2 hari aku masak pastu aku post kat whatsapp..padan muka hepon korang..penuh dgn gambar makanan aku...kakakaka..

Gambar ni aku tak post la..mau kena sumpah seranah aku ngan budak2 gila tu..yang ni aku post dekat laki aku je..dia xda pegi Shah Alam, so aku hantar kat dia sebab nak minta simpati suruh beli makanan pada pukul 1 pagi...Aku makan hotdog dengan roti ja..nampak permainan disitu...memang gediks kan...padahal pemalas nak masak...

Puding roti..masakan paling senang dalam dunia..pejam mata je dah siap..Havoc tu..!!

Perebet aku ni...sori kalau terliur..

Aiskrim goreng..tapi asikrim dia cair..ni bukan salah aku..ni salah peti ais..tempat beku dia dah sengal..lagi kau simpan dalam tu lagi dia cari..biasalah umur dia lagi tua dari Allesya..lama dia berkhidmat dengan aku..tapi sebab aku nak makan sangat..aku buat juga la..rasa tetap sama...rupa je hodoh sikit..bak kata pepatah.."apa yang ada pada rupa"...jadi..pedulikan je la..kalau tengok betul2..macam cheezy je kan...sedapnya..

  Spagetthi cara aku..Allesya ngan Airis suka makan...tapi inilah hasilnya..separuh masuk mulut..suku atas lantai..suku lagi atas kepala...Takpe nak..itu namanya Learning + Exploration...ni kalau papa dia baca berbulu je tengok ayat aku..padahal yang sebenarnya mama malas nak suap!!kakaka

No comments:

Post a Comment