Monday, February 3, 2014

Weekend ^_^


Xtxt weekend dengan anak2..nak pergi mandi dekat pantai mama xreti berenang...nak mandi dekat sungai mama tak tahan air sejuk..jadi untuk keselamatan, kita buka je kolam depan rumah...dah lama aku mengidam nak ada umah atas tanah...kalau dulu sanggup je aku beli kolam..bentang dekat balkoni berek polis tu...duduk tingkat 8, angin memang kuat..so, feeling2 la aku dengan Allesya macam mandi kat pantai...asal boleh je kan...

Sambil tengok Allesya ngan Airis main air..sempat juga la aku sental kete yang dah tak berapa rupa kete tu...berdaki la ko sbb dapat tuan pemalas...bukan malas...jimat air...kan..kan..kan... 

 Bila jumpa air, boleh je tocang pokok kelapa atas kepala..kalau tidak..baru ikat sikit je dia melalak sambil kepala sujud ke ampun...sabo je la aku dengan budak ni...

Buat masa ni selalunya Allesya je yang selalu main air sampai biru muka..Airis xboleh...baru je 10 minit dia dah nak kuar dari pelampung...masuk masa yang ke 15 minit..kaki dia dah terjulur nak kuar dari kolam...tunggu je 10 minit lagi..tangan dia kelepekkan tepi  kolam tu..melimpah2 air keluar...Lagi laju air tu mengalir..lagi seronok dia buat... Larang???emmm....susah nak diterangkan..better angkat bawa masuk umah je la...Allesya lagi suka...aman dunia kata dia...

No comments:

Post a Comment