Tuesday, February 24, 2015

Bersama Khusairi's Part 3

Ok, kita sambung lagi..
Dah puas berendam, seronok dapat jumpa maktok dia...hahaha...kelamkabut maktok buka pintu dengar orang bagi salam. tapi bila buka pintu xda sapa2...Scary je kan..Rupanya pintu lain. Airis beria2 jerit..Suprise!!!walaupun aku dengar macam dia sebut "Asam Pedas" je...

Malam tu, anak menantu sponsor makan..Kita lepak Rosdet ye..Walaupun aku makan makanan orang dalam pantang...tapi takpe..sekali sekala je pun nak kuar makan macam tu. Tak dapat makan, amik bau je pun kira ok juga kan...

Walaupun tak cukup korum tapi oklah dari xda kan..selalunya kalau bab makan2 besar ni mesti ada semua..Takpalah...InsyaAllah kalau panjang umur, murah rezeki nanti kita datang lagi ok. Ini memang tempat peberet bapak mertua aku ni walaupun secara jujurnya aku tak berapa berkenan kat sini..Orang ramai sangat, lantai kotor..panas...makanan dia takdalalah sedap makan..rege dia memang kaw2 punya..siap duit la kalau nak open table kat sini..


 Si kakak memangg geng maktok. Jumpa maktok dia..memang xda dah nak manja2 ngan mak ayah. 
Makan pun nak maktok suap. Ngada2 sangat nih! Peel dia ni memang kuat sentap sikit...beza sangat dengan Airis...yang tu..kau yang kena urut dada...Otak betul2 berhubung tu..ada je benda yang dia nak buat kita mengucap panjang.

 Ini plak geng papa walaupun papa tak layan...hahaha...Papa tengah dok giler main games spin apa entah. Aku tengok pun naik bosan...tapi dia siang malam keje menghadap benda alah tu. 
Kejap2 bunyi duit jatuh...kechingggg...kechingggg...kechingggg...adoi...stress tau...tapi tak berani nak marah sebab aku pun sama..siang malam keje menghadap Candy Crush...kakaka

 Muka sangat hepi sebab semu sorang dok pulun nak layan dia je...senang keje aku...hehehe...

Tercapai juga hajat nak mandi buih...SPA la sangat..

Esoknya..pepagi lagi diaorang dah melompat atas katil. Tak sempat mama nk feeling2 princess pagi2 ni tak payah bangun awal tau. Terjerit2 nak main kolam...yelah...yelah...mama bangun la..
Papa dia plak..lagi anak2 menjerit nak mandi kolam..lagi dia tarik selimut tutup muka...amboi...kata nak suruh orang dalam pantang rehat ala2 princess...tup2 dia plak yang terlebih merehatkan diri ala2 putera raja....

Lepas puas berendam..jomlah kita balik anak2..nanti kita datang lagi ok...Seronok tengok semua mata bercahaya. bercuti walau dalam gua sekalipun...tapi kalau mendatangkan keseronokan..InsyaAllah bahagia...kan..kan..kan...

No comments:

Post a Comment