Sunday, April 5, 2015

Fast & Farious 7



Cter yang memang ditunggu2...Dari yang pertama, aku tak pernah ketinggalan. Ingatkan kali ni nak tengok yang 3D plak...tp sebab GST..aku lupakan hasrat tu...hehehe....ala, tengok yang xda D pun tak berkelip mata. Pastu dok lawan goyang kaki ngan member...dua2 nak terkncing tapi tahan sebab xnak terlepas action dia...Penangan abang2 hensem aku la ni...hehehe

Cter memang 5 bintang la. Sape yang tak tengok memang rugi. Tapi bukan semua minat cter ni..Orang jiwa memberontak macam aku je suka part2 kena tembak tak kena ni...walaupun tipu sebab terjun dengan kereta dalam gaung pun elok tak mati..tapi aku suka. Pastu adalah part2 yang opss!!!kelu sekejap. Sebab tu budak bawah umur tidak dibenarkan masuk. Luruh jiwa raga..maksiat mata ni..hahahaha


 Sambil tengok cter dengan sound dum..dum..dum...sempatlah aku mengunyah big coneydog ni. Rege dia RM12.20 selepas GST..Ok...sedap juga la..berbaloi beli...

Dan|

|
|
|
|
|
|
|
|
*V*



Air tin rege RM4.50...Sayang nak minum..mcm nk bawa balik letak dalam frame gambar je, 
Bapok la mahalnya wei....



 Saya sudah tengok..anda bila lagi...^_^

Macam nak p ulang tengok sekali lagi je...tak puashati tengok sekali.

No comments:

Post a Comment