Sunday, March 4, 2012

Bukan M.A.L.A.S

Dah lama tak menulis..bukan malas tapi memang sangat2 sibuk..xda masa nak mengarang bahasa2 puitis..FB pun dah lama x berjenguk..yaho.Mail dilupakan terus..password pun kena buka kitab baru tahu..

Adalah org bagitahu, kena pakai BB ni..hahaha..
Tolong beri saya 5 sebab je nape saya kena beli BlackBeri tu sedangkan saya nak guna pun tak tahu..
Giler punya naif aku nak faham fungsi benda alah tu..
Veranganlah juga nak up sikit beli iPhone..tapi tengok Galaxy Tab pun dah separuh jakun..
Apa kes aku nak seksa otak fikir pasal benda yg canggih2 tu..
Akhirnya X6 aku tu jugalah yg menjadi pojaan hatiku..

Tapi adalah benda yg aku nak update nanti..
Kisah IRONHEAD yg makin berkembang & mengembang seperti tuannya..*tuannya tak boleh stop nak makan..nak bt camne kan..

Juga kisah tak tidur selama 23 jam sebab balik Kedah tanpa dirancang selepas dapat berita Datuk Saudara Mr. Biceps telah kembali kepada PenciptaNya..
Citer jalan2 sambil menghabiskan duit ke Padang Besar & Kisah tiap2 hari kami kena survive nak balik umah panjat tangga hingga ke tingkat 8.

...SEMUA ITU COMING SOON...

Notchumels : Pagi ni saya dengan selambanya redah jammed G keje padahal xtahu shift kul berapa..tp nampaknya tekaan saya tepat.Memang saya kerja shift PAGI..YEAHHHHHHHHH!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment