Tuesday, March 6, 2012

Cinta Hati Saya (",)

Dia dah take over tempat saya..
Dalam rumah dia asyik berkepit dengan Papa..
Dalam kereta pun nak duduk depan dengan papa..
Makan duduk sebelah papa..
Tidur pun dengan papa..
Ibarat kata, semuanya papa..tapi kalau papa marah, mama jugalah yg dia cari..

Semenjak mengandung ni, adakala sensitif lebih, selalu bergaduh dengan dia sebab berebut papa..kakaka...
Habis tu asyik terpinggir je, nak juga manja2 dengan papa...tapi apakan daya, dengan Allesya Nadia tu, cakaplah macamana pun..dia memang pandai cari alasan..buat penat mulut je bergaduh dengan dia..takda maknanya nak menang..
Papa dia memang menangkan dia..ayat yg bt mama geram "Mama ni, dengan anak pun taknak mengalah"..pastu boleh plak kan..siap tepuk2 tangan dengan papa dia sebab menang..Grrrr.....

Apapun..inilah cinta hati saya..Saya akan tenang apabila bangun pagi, melihat mereka berdua masih menjadi milik saya...
Dan apabila mereka masih beradu, saya akan kiss kedua2nya dengan penuh kasih sayang..ahaks!!!!
|
|
|
|
*V*
"HEAVEN"

No comments:

Post a Comment