Tuesday, March 6, 2012

Shopink Mopink @ Padang Besar

Sempat snap gambar walaupun jalan jammed

Sebenarnya balik kali ni memang tak rancang langsung nak ke padang besar..sikit pun tak..memang nawaitu tu betul2 nak menziarah arwah Tuk Teh..tapi ibarat kata pepatah.."Sambil menyelam tu, minumlah airkan"..hehehe

Memula Mr. Khusairi mmg taknak layan permintaan aku..maklumlah, dah nampak kot sayap2 RM nak terbang..tapi sebab badan besar, hati kecil..hahaha..aku pujuk rayu sikit je..terus OK..

Anggap sajalah wife anda mengidam ye sayang..aku sebenarnya nak beli baju maternity...sebab kat sana murah2 & banyak pilihan...dan disebabkan memang aku nak beli..sekali amik..terus 6 helai baju & 2 helai seluar..sampai baju Allesya pun dapat sehelai je..kesian anak aku..Mama dia shopink sampai lupa nak belikan untuk dia sekali..

Tapi jgn ingat dia tak dpt apa2..Dia 'Pow' Tuk Ayah dia Beg Angry Birds, bantal, mainan..tengok plastik..lagi besar dari aku...Bijak kamu ye sayang..

TQ to MIL coz sabar je layan ibu mengandung ni..semua kedai aku masuk..kalau boleh nak beli semua, nasib baik aku tak keje kat Bank Negara..

Lepas penat jalan, pastu makan tomyam thailand..wah!!!berpeluh..

Elok pulak time Allesa buat PEACE..burung tu pandang kamera

Waktu nak balik dari Padang Besar tu, singgah kejap dengan Ostrich Farm..bagi Allesya tengok Burung Unta..Dia duduk jerit2.."mama bird"..maklumlah burung tu mmg besar dari dia..

Mummy To Be pun nak posing juga..

Sampai rumah kul 6pm..Rehat2 G makan & terus G rumah Mak Tok..

No comments:

Post a Comment