Wednesday, May 22, 2013

Cuti lagi...

Malam esok kita tidur dalam kereta.......
Best!best!best!...malam esok kalau tiada aral melintang...dipanjangkan umur + dimurahkan rezeki aku dgn Mr. Khusairi with Nadia's akan berangkat meninggalkan Kolumpo..kami nak balik kedah...Aku yang seronok tu bukan sebab dapat balik kedah..kalau balik pahang pun tahap teruja tu melampau jugalah..tapi yang buat aku seronok tu sbb balik kali ni kami memang nak makan...Balik semata2 nak MAKAN...Giler!!Kau mampu??? tapi aku yakin aku ngan laki aku memang mampu...susah apa...masukkan dalam mulut je kan...kunyah lepas tu telan...

Tempat2 yang dah dikenalpasti sebagai tempat makan uatam yang wajib pergi ialah :
Nasi Royale
Laksa Telok Kechai
Kopitiam
Nasi Ikan Temenung
Keow Teow Doli
Makan malam ala2 seafood..tapi xtau lagi tempat hala tuju..silap2 lepas ke Perlis.

Banyak lagi tempat makan yang kami nak pergi..tapi aku malas nak fikir..nanti aku snap gambar pastu tepek je kat sini...Aku makan sambil promosikan tempat diaorang...tak dpt makan free, dpt pahala pun jadilah kan..benda baik..kita kongsila sama2...bukan cari gaduh pun..

Selalunya kalau balik sana mesti pergi shoping kat Padang Besar..tapi kali ni x kot...sbb motif balik untuk makan...so, kita cari makan je la..minta pg shopink kang...laki aku cari pasal plak..dah la bini dia ni kadangkala gansgter tak bertempat...hajat hati nak ajak..tapi sebenarnya paksa rela..Nak taknak terpaksa kata okey..terbakar hati kawan tu tau..hehehe

Agenda lain nak balik ni sebab aku pun memang nak berehat..penat tau..banyak benda nak kena buat..banyak benda nak kena fikir..tidur tak cukup..hidup pun dah tunggang langgang..yang tu next story..nanti aku buat n3 lain...

Kebetulan pulak minggu depan kan cuti sekolah..so, inilah masanya nak jumpa sedara mara sbb semenjak anak dah sekolah ni xpernah lagi dapat buat giler mcm dulu..balik kampung sampai 2  minggu..masa tu baru best sbb bila dah lama cuti..hati tu teringin plak nak kerja..rindu dekat opis membuak2..1st day nak pergi keje lepas naik cuti..6.30 pagi dah terpacak dekat lobi..dah refresh kan..so, semangat baru tu datang menderu2...
Bukan orang je pandang aku semacam..aku pun confius dengan diri aku sendiri..apa hal pepagi buta duduk dalam opis sesorang...pastu mesej member2 suruh datang cepat...Motif kacau orang pagi2 sebab opis aku kan ada TEMAN2 yang terbaring je tak bergerak tu...Ikhlas dari hati..Aku memang xpercaya pada hantu..tapi kalau tetiba ternampak..Memang aku lari langgar pintu...Serius tak tipu...

Appaun..doakan moga perjalanan kami selamat pergi dan selamat kembali k...Baibai uols...

No comments:

Post a Comment