Tuesday, May 7, 2013

Allesya Bornday

 

05.05.2013, semua orang akan ingat tarikh ni...tapi aku bukan nak cter pasal mengundi..itu n3 lain..tunggu ada mood mengarang baru boleh cter..

Hepi Besday Sayang

Tarikh ni special sebab ia adalah besday Allesya Nadia...kalau bukan sebab mengundi pun..aku still ingat tau..Dia plak dari seminggu sebelum tu dah tanya.."Mama, hari ni besday Allesya ke?"..xlarat jawab..aku angguk je...kesian dia kan..kejam betul mama ni...hahaha


Hari Ahad tu, just wish..Papa keje..so..aku dah masakkan sotong kicap..satu2nya lauk kesukaan dia...biarpun aku beli kat kedai high class pun..sotong goreng kicap mama juga bt dia selera makan nasi...air tangan ibu kan..cuma aku je yg dah tak lalu nak makan janggut sotong sbb Allesya makan badannya je..tinggallah janggut dia bergelimpangan dalam mangkuk...
Aku juga..mana Papa xkomplem mama bambam...kakaka

Five year olredi!

Isnin, Papa bawa pg Jalan Kuching...dia dah tertidur dalam kereta, cadang nak belikan dia basikal tetapi dah lewat..kelam kabut balik sbb kedai xda orang jaga..

Malam tu nampak muka hampa dia sebab dah janji nak kuar...aku senyap je..sedih ok..tup2 papa dia call ajak pergi beli KFC even Papa dia xboleh makan...so, tq yunk..i menghargai apa yg u buat..so, jangan lupa hadiah dia..dia tuntut tu...

Princess in My Heart

For Allesya Nadia...hari ni mama belikan kek untuk Allesya celebrate with kawan2 & Mummy...sori  sbb xnyanyi untuk anak mama lagu besday tahun ni...tahun depan kita celebrate sama2 ok...

Untuk yang ke 5 tahun

Doa mama..semoga Allesya Nadia berjaya Dunia & Akhirat...Dapat jadi manusia yang berjaya dan jaga adik dengan baik..Papa & Mama sentiasa sayang Allesya...hingga nafas kami yang terakhir...
Love U So Much Sayang!!!

No comments:

Post a Comment