Wednesday, May 22, 2013

Karok suara kodok

Saja suka2 habiskan masa sebelum balik..hari ni kan kena keje sampai pukul 7..itu yang blur tak sudah2..hehehe...tengahari tadi aku dah lembik...mengenangkan meeting untuk seminar yang belum selesai, aku gagahkan juga kaki panjat tangga..itupun siap member pimpinkan...automatik kaki tak boleh melangkah..penat terlampau k...sabaq2...

Lepas habis meeting pastu melantak roti jala yang tak adalah sedap sangat tapi sebab lapar tahap gaban aku bedal juga 5 keping dengan teh tarik 2 cawan..huh!!puashati aku..lepas tu kawan bergaduh aku bisik2 ajak pergi karok..mentang2lah bawah opis shoping kompleks..bukan main lagi laju je kalau bab menghabiskan duit..aku memang xda wallet..dalam poket ada rm1.50 je..hahaha...tapi misi tetap dijalankan...

Pukul 5 je, aku laju ke bawah...call member satu shift cakap aku rehat...sbb memang aku tak rehat pun lagi hari ini..satu jam yang ada digunakan dengan penuh manfaat...hahaha...nasib baiklah dia bagi bilik yang soundnya okey...2 minggu lepas aku pergi sound dah bunyi macam gong...kadang2 dia ada bunyi macam orang tengah flash jamban..tension aku..

Mula2 pilih lagu yang entah apa2..aku hentam je..aku kalau bab pilih lagu karok memang teruk..bukan ikut sedap lagu..ikut sedap nama lagu tu..lepas tu terkebil2 mata tak tahu nyanyi...minah yang selalu hasut aku pergi karok ni selalu berbulu je bila aku tekan nombor lagu ikut suka...pastu dia mulalah ..pilih lagu duet..part yang melalak macam orang gila tu bagi dekat aku...dia ingat aku kaku...aku boleh nyanyi okey..walaupun suara macam kodok..ala, bukan ada tulis pun dekat pintu 
"Sila nyanyi dengan suara yang merdu"...kan..kan..kan...
Kalau laki aku dia selalu kata..karaoke ni untuk orang2 yang tak dapat masuk AF..Taulah bini dia memang tak layak masuk AF..baru sebut TEST dekat microfon dah kena halau turun...
aduh!!statement makan dalam tu...

Sebenarnya aku tau..dia suruh aku jerit2 sbb nak balas dendam pasal tengah makan tu aku bebel jerit2 dekat dia sebab aku suruh dia pergi buat medical check up...shoping boleh..kolestrol high level dia boleh buat bodoh..aku ni plak..mulut tak sempat beli insurans...takda maknanya nak pujuk2...meremang bulu ketiak aku..kang orang ingat aku lesbian plak..alih2 aku kata je...esok kalau sakit...aku tambah lagi...baru padan muka...bulat mata minah tu..hahaha..nasib baik tak tercekik roti jala..

Okeylah..tak sempat nak menyombong hari ni nak bubuh gambar aku menyanyi...merdu tu x adalah..tapi bolehlah tahan..xdalah kawan2 yang balik bernanah telinga dengar suara sumbang aku...

Nanti kita citer lagi..Jam dah pukul 6.58 pm..aku kalau bab balik memang pantas..bukan aku jemu duduk dekat opis..tapi opis yang dah menyampah tengok muka aku...
Okey..nanti kita merapu lagi..baibai...

No comments:

Post a Comment