Monday, May 9, 2011

Bermulanya Percutian Kami

Budak kecik ni konker kerusi belakang..chipmunk setia menemani..:)

Nak cter pasal kisah cuti selama 11 hari termasuk sabtu + ahad & hari buruh...hihihi.
Kami bertolak ke kedah hari ahad..1 mei...memula nak gerak awal tapi sebab Mr. Khusairi tu tak comfirm cuti lagi, terpakasalah tunggu..tengah2 seronok main poker..dia call cakap siap sbb pas balik keje terus gerak..

Aku pun apa lagi, kelam kabut kemas barang..Allesya plak lagi sibuk dari aku tolong selerakkan satu umah..mulut aku dah bising cakap jangan kacau..dalam hati geram gak..dah lah aku masak banyak2..ingatkan stok sampai malam...sudahnya..makanlah kami ni macam esok tu nak kena puasa..sesungguh hati..aku plak paksa papa makan banyak2 sebab membazir jer kalau nak buang..

Gerak dalam kul 430..G jumpa lan dulu kat setapak..pastu terus masuk highway..Allesya plak dah tertido kat belakang..dia punya sedap tido, bangun bila dah sampai kat Gurun..

Hujan lebat sepanjang jalan..so, slow ajelah..sejuk bukan main lagi..aku dah berkelubung dengan sweater..berhenti beli air jer..tak singgah mana2 pun...selalunya kitaorang mmg mcm tu..tak suka singgah R&R sebab ramai orang..

Sampai kul 10.00 mlm..mak dah siap belikan kuew teow iman...apa lagi..hadap ajelah..so, welcome to Alor Star..good Bye KL...cuti sudah bermula...yeahhh...HEAVEN..

No comments:

Post a Comment