Tuesday, May 31, 2011

Dulu2..

Saja2 menghabiskan masa yang memang dah terbuang ni dengan nak mengingati balik memori2 aku dulu2..time hyperactive..*that's whylah when my lil princess naughty..papa said..looks like mama k..perghhh!!..fantastic statement ok..and i want remind u back..your gen + my gen...when autosum..so,
Total = ALLESYA NADIA...Kakakaka..deal..peace no war...


Xtually,,saja2 nak ingat time sekolah2 dulu..sebab apa..Time bebudak cuti sekolah ni..rindu plak nak pakai baju putih ngan kain biru tu..tengok kasut sekolah budak2 skunk, bukan main hebat lagi designnya..time aku dulu..paling glamer pun..pallas jer..All Star tu time aku sekolah dah hujung2 dah..Beg sekolah time tu..SWAN...kopaklah kocet bapak aku..mahal juga regenya..Buku tulis lambang sekolah..wajib balut pakai plastik transparent tu jer..penat wei..banyak plak tu..yang tu dulu..bapak aku yg selalu tolong...mak aku memang tak ah jawabnya..baik dia basuh kain lagi bagus dari mata kejap kecik kejap besor nak tarik selotape tu..

Cikgu aku yang paling garang..Cikgu Shariff...setakat kena libasan maut ni..selalu..sebab apa..dia stail masuk kelas..belum sempat duduk..dah tanya sifir..disebabkan aku ni memang lemah matematik...tu yang gagap dia lebih dari orang lain...sudahnya..sampai skunk aku tak minat math...trauma aku ngan cikgu tu..*cettttt..alasan!!!..hahahaha

Cikgu yg paling aku suka..cikgu sidek..bukan tangkap feeling la..sayang sebagai cikgu betul2 ni..sebabnya dia baik..suka layan budak2..Seminggu sekali mesti bawa G bilik tayangan tengok video..video dulu2 yang petak besar mcam buku tu..bukan nipis bulat sekeping cmm VCD skunk ni..

Mana ada dah org pakai tape camni kan

Cter peberet aku..BIG MUZZY..Kisah org planet tersesat kat bumi..pastu jatuh cinta ngan anak raja nama Slyia..Nama makhluk tu Muzzy..dia makan benda2 elektronik jer macam jam loceng..typewriter..meter parking pun dia bedal..hahaha..Best cter tu..sampa skunk aku ingat walaupun dah 20 tahun berlalu..
Yang warna hijau tu BIG MUZZY..

Ayat dia macam ni sikit2...

King: I'm strong.
Queen: I'm fat. I'm fat. I'm fat. I'm fat.
Sylvia: I'm beautiful.
Corvax: I'm clever.
Bob: I'm brave.
King: Strong.
Queen: Fat.
Sylvia: Beautiful.
Corvax: Clever.
Bob: And brave.
Queen: You're strong.
King: Yes, I am. And you're fat.
Queen: Yes, I am.

Cikgu tu ajar BM..& hasilnya..BM aku cemerlang tau..dr UPSR..PMR...SPM...sampailah Polytech..memang A memanjang...kesimpulannya..cikgu tu memang best la..Sebab apa aku ingat sangat dia sampa skunk..sebab dia sambut besday 4 tahun sekali..mak dia beranakkan dia pada tahun lompat..Agak2 panjang lagi la umur cikgu tu..

Yang paling tak best sebab aku amik UPSR sehari pas kena patuk ngan ular..*sebab tu aku fobia ngan ular..tengahari admitted..subuh esoknya discharge & terus G sekolah amik exam..nak menghabiskan paper tu..memang teruk..maklumlah kena patuk tu kat pinggang...nyawa hujung2 tanduk jer dah masa kena tu...Abang aku baru balik dari keje lompat masuk umah ngan kasut sekali..habis kapet hijau mak aku dengan minyak hitam..
Time tu akak aku yang peknen 6 bulan tu sedut bisa..last2 dia sekali masuk wad sebab doktor takut effect baby..nasib baik la anak sedara aku sihat walafiat sampai skunk..

to be continue..
Part 2 coming soon...

No comments:

Post a Comment