Monday, May 9, 2011

VIRTUALAND ~pasific, alor star~


Seronok la dapat apa yang dia nak

Hari ke - 3 pas setia menziarah jab. imegresen..kitaorang taktau nak g mana, so G la pasific sbb ada sale 80%..pas habis beli baju sikit2..saja bawa Allesya G VirtuaLand..baru buka kot sbb dulu time balik tak ada lagi..best juga tempat dia..yang seronok lebih mestilah Allesya Nadia..aku tukar token sepoloh hinggit..hah!!main la puas - puas..
orang pun tak ramai...

Train ni dua kali naik..itupun takmo turun

Papa dia plak tukar RM10..dok main games menembak..best juga..pistol dia berat..cam pistol betul tu..tembak jer..melantun ke belakang...lawan ngan abang polis..mestilah aku kalah..

SBBNYA :
Aku tak alert..semua aku tembak..penjahat...orang tebusan..sampai ahli skuad sendiri pun aku bedal..hahahaha...terkejut mak nak ooiii..tetiba muncul balik dinding...tak hengat dah..tembak jer...Baru stage 1..dia tulis GAME OVER..kakaka

No comments:

Post a Comment