Wednesday, June 29, 2011

Attend Wedding Sedara Mara

Suka betul buat muka macam tu..

Aritu adalah kakak aku call ajak G kenduri kat Dewan Tun Razak..dekat jer ngan rumah..lagipun memang dah dasar pemalas nak masak kan..ajak jer laki ngan anak G makan..pastu dah boleh balik releks kat umah..

Bangun awal, kemas rumah dulu..anak ngan bapak tu..dua2 masih lena dibuai mimpi indah..yang sorang tu keje sampai kul 3 pagi..yang sorang tu..tengok TV sampai pukul 3 pagi..nak juga tunggu papa dia balik..aku yang kena tunggu dia ni..dah tersenguk2..tapi mata dah biasa..automatik..6.30 jer mesti nak kena bangun..lebih jer..sakit kepala...

Baguslah..Allesya makan banyak tau..sedap agaknya nasi beriani tu..

Dalam kul 11.30 tu, gerak G Bandar Tun Razak..janji tunggu kat masjid..tapi hujan lebat..jalan jammed teruk..so, soh diaorang G dulu..sudahnya kami sesat..hehehe..

Lewat jugalah sampai..tengok orang takdalah ramai sangat...tempat dia..memang selesa giler..aircond..luas..tak payah nak berebut meja..ambik nasi ngan ngap jer..pastu dapatlah coklat comel2..seklai Allesya ngap..terus hilang..sedap juga...

Ni lah kakak aku yang bravo..kakaka

Pas makan..dah kenyang kan..terus balik..takmolah tunggu pengantin..kul 2pm tu tak nampak bayang lagi..Tapi apapun..aku nak ucapkan Selamat pengantin Baru untuk Khalidah dengan pasangannya...dia ni sebenarnya anak saudara abang ipar aku..so, aku memang tak kenal..datang tu pun atas jemputan dari family abang ipar aku..maniskan mukalah datang sebab dari rumah aku kalau tak jammed..10 minit je perjalanannya...

No comments:

Post a Comment