Thursday, June 2, 2011

Saya sangat rindu dia..

Saya sangat2 rindukan dia..sudah 2 3 hari saya mimpikan dia..tapi bukan yang pelik2..dia datang dengan senyuman..Dia peluk saya..mungkin dia sangat2 gembira kerana saya selalu doakan dia...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
*V*

SAYA RINDU ABAH SAYA

  1. Dia sangat baik *sangat2 ringan tulang menjaga anak2
  2. Sangat bertimbangrasa *akan cuba memenuhi apa jua yang anak2 minta asalkan berfaedah
  3. Dia sangat2 kelakar *G shopink kompleks bawa lampu suluh - motif : sbb dia rabun...kakakaka
  4. Dia sentiasa menjaga saya saat saya sakit *Dia akan masakkan sambal ikan bilis peberet saya & beli air oren mirinda bila saya demam..rutin dah macam tu..
  5. Dia sangat2 sayangkan keluarga saya *tak pernah pukul anak2 sekalipun..anak2 degil..tapi dia yg merajuk...kikiki...
  6. Dia jujur...sekalipun selama kelahiran saya, saya tidak pernah dengar dia ada usha mana2 pempuan *maknanya..MAK saya saja yang dia cinta..hahahaha *dia ngan mak saya sangat romantik tau..kikiki
  7. Dia sangat2 sayangkan radio buroks dia tu..jangan ada yg pandai2 nak alih channel lain k *anak2 pun xnak usik radio yang areanya ikat pakai hanger..hahaha..sape nak dengar lagu melayu klasik..
  8. Dia pakar math..kalau setakat nak kira riban2 ni..dia congak jer..sungguh tak tipu..tapi sayang..anak dia tak mewarisi pun bakat tu..*dia sangat teror pasal sifir..semua sekali tau.
  9. Dia ngan mak saya bagaikan magnet..walau ke bandar..ke kampung..ke hutan..memang dia usung mak saya sekali...kalau mak saya duduk umah..memang dia bercucuk tanam kat belakang umah tu je la..takkan kemana2 tanpa isteri dia..*saya sangat suka tengok diaorang
  10. Yang penting..dia HEBAT..ramai yang punya bapa hebat macam dia..tapi saya sangat bangga punya bapa sehebat itu..walaupun...dia telah kembali kepada penciptaNYA kerana barah paru2..Saya kehilangan dia sehari sebelum ramadhan bermula ...tapi saya tak pernah lupakan dia SEBABNYA : Kemana saya pergi..saya tetap anak kepada seorang lelaki yang bernama Yahya Bin Abdullah..
AL - FATIHAH

No comments:

Post a Comment