Wednesday, June 8, 2011

Mari dengar cerita..

Memang dari dulu aku suka menulis..dari time sekolah menengah..*sejak2 memula gatai nak bercinta..(",)..sebab aku ni spesis malu nak cerita bab2 hati ngan orang..so, semua aku tulis kat buku ajelah..kalau rindu ker, geram ker, sedih ker..memang buku la jadi mangsa keadaan..senang cter..satu boipren..satu buku..bukan diari cantik2 pun..buku log besar tu jer aku belasah..tapi habit ni lebih teruk sikit time aku keje tanam anggur dulu la..*takdelah penanam berjaya pun..sebab kena hambat ngan mak soh jaga kedai..

Hah!!time tu la..idea datang mencurah2..pakwe??hado ker??mana ada..pas clash/putus/break dengan "tettttttttt"..hahaha..jiwa aku dah jadi jiwa abang2..konon2lah nak menganas..frust menonggeng..hak tuih!!!ada aku kisah ker..ko taknak..aku pun tak hingin...*aku memang meradang gila ngan SETH TAN tu k..tak gentleman langsung...nak bercinta tersua2 muka depan aku..bila takmo..bagi talak dalam tepon jer..GILA!!!..
*dah lari tajuk la plak..continue back!!!


Jadiknya..satu buku aku tulis lagu hindi..semua lagu mohabbatein aku hafal..teror kan..skunk dah hancusss...lupa abis..satu buku plak..aku tulis sajak..bunga2..jiwang karat gler2 punya la..yg tu kalau tengok kulit depan dah tahu feeling lebih..sebab siap lukis bunga2 lagi..pastu satu buku tulis novel karangan sendiri..imaginasi tinggi..tapi tak pernah ada ending..cter asyik tergantung jer..*yg tu sampai skunk habit tak hilang..dalam PC aku pun ada satu novel yg dah hampir siap..tapi blur nak tulis ending dia..dalam dilema..nak happy ending ker..atau golek2 nanges punya ending..

Yang best nya..mak aku memang takkan buang punya buku2 aku..dia tahu anak dia ni kaki menulis kan..kadang2 boleh layan diari sesorang sampai subuh..adakala cam sewel sikit pun ada juga sebab gelak sesorang...*dah yg aku tulis tu kelakar..aku gelak la..takkan nak nanges kot..

Buku2 yang aku tulis tu pun..skunk still ada tau..dari penulisan aku from 4 tu..sampai la dah berkahwin ngan Mr. Khusairi..*kan satu buku satu boipren..masih elok tersimpan dalam gubuk buroks kat briged tu..*aku angkut kemana jer aku pergi..tapi buku yang paling aku suka..kisah cinta aku ngan laki aku la...*tak baca kang kata derhaka plak...hahaha..takdelah..sebabnya...kisah cinta kami unique sikit la..kapel dalam tepon..pas 3 bulan baru jumpa..time 3 bulan tu..aku keje untuk beli prepaid jer..sebab buah hati pengarang jantung duduk KL..aku plak tercampak kat melaka...rindu wei..time tu tepon pun xcanggih..mana boleh bagi MMS..bagi gambo pun kena pos..tp gambar yg tu la..buat dia cair tau..yg tu jugalah berjaya memikat hati mak mertuaku..& bangga la juga..sebab gambo tu masil tersimpan dalam wallet dia..thanks ye sayang...

Adakala aku buka balik..baca isi dalam..mujurlah suami kesayangan aku tu jenis releks jer..dia langsung tak amik peduli aku nak feeling ngan buku2 tu..tapi kalau aku dah baca sampai part2 boleh sakit jiwa tu..terasa BANG --> GANG juga..sebab buat apa aku nak ingat mereka2 yang dolu2..baik ingat yang dah nyata ada depan mata kan..cuma adakala2..best juga mengingati balik kenangan2 lama...sekurang2nya..ada jugalah kenangan aku menangis..gembira...Mengamuk pun ada..kenangan belasah orang pun ada..*3 lawan satu..ada berani ker??last2 aku kejar ngan parang...berani nak ketuk kereta aku ngan kayu hoki..kalau rasa nak kudung try la..*garangnya aku dulu kan..

Biasalah..time bercinta ni..semuanya indah..janji sehidup semati la..apa kejadah la semua tu..tapi sudahnya..u go straight..turn left..& terus blah..i plak..turn right..straight..and straight again..don't belok2...& jangan pandang belakang congkak...kakakaka..*ayat berterabur..sebabnya..lapo + mengantukss..._ i'm bored ...

No comments:

Post a Comment