Sunday, June 5, 2011

Besday Boy ------- > Coming soon...

Dia milik saya..dan akan kekal selama2nya menjadi milik saya (",)

Besday Mr. Khusairi hampir tiba..memandangkan besday dia ngan father's day dekat2 jer..so, rasanya bolehlah sambut sekali..*jimat budget..kakaka...xdelah..sambut sekali jer kan ok..nak g makan kat ne ye??
Mungkin Po'sen @ Santai kalau dia nak makan western food..sate kajang kalau dia nak makan sate la..atau mungkin, tempat2 lain kalau dia nak makan lain2 menu..depends on tuan punya badan..aku ikut jer..

Hadiah??hehehe..hado ke takdo tahun ni yer..nantilah kita cter pasal hadiah..sebab ada kisah disebalik hadiah yang aku rasa nak bagi tu...kelakar lah juga...aku bukan je gelak sorang2..sampai tepuk dahi la..Entah boleh bagi ker tidak..kalau ada bagilah..kalau xda..next year mama bagi yang lain yer..

Dia releks jer nak sambut besday..sebabnya..aku agak2lah..dia dah tahu walau camne pun..aku tetap akan ingat besday dia...pastu tiap2 tahun mesti ada something yg ala2 spesel tapi tak spesel pun untuk dia kan...& dia tahu aku ni payah nak tunjuk yg aku nak bt samething...tup2 jer ada depan mata...

Apapun...tahun ni kalau ada rezeki, panjang umur dan diberikan kesihatan yang sempurna..kami akan tetap sambut besday dia ber3..itupun kalau dia tak kena NKRA..oh My God..hopely nak PDRM nak pisahkan kami pun..tunggulah pas besday dia k..

Dia adalah seorang bapa yang baik..

Happy father juga untuk dia..yang ni i sentap la juga coz..nak wish kat bapak sendiri dah takda..boleh wish kat suami & pinjam ajelah bapak orang jap..wish aje lah kat bapak mertua kan...janji boleh wish sudaaaa...

No comments:

Post a Comment