Wednesday, June 29, 2011

Bersantai2

Weekend aritu, kebetulan papa keje..kesian pula tengok Allesya macam dah lemau jer berkurung dalam rumah..matahari pun tak kena langsung..tengok kartun pun dah tak feeling...so, aku pun bawalah dia jalan2 naik basikal..1st time bawak turun basikal dia kat jalan..sayang juga sebab takut kotor..tapi tengok dia happy..oklah tu..

Bebas!!!

Sebenarnya dia bukan pandai kayuh pun..puas aku ajar..dia kayuh cara dia ajelah..pijak pedal sebelah kiri..kaki kanan jer yg bergerak..mula2 main dekat dewan..berapa kali aku menguap tengok dia kayuh terkedek2..pastu dah borink..terus ajak dia G kat jalanraya..mula2 dia seronoklah..pastu dah penat..taknak kayuh..turun bukit punyalah hebat kayuh..aku dah menjerit2 takut jatuh..tapi part naik bukit..dia releks jer..langsung taknak kayuh..last2 aku yang kena tolak..berpeluh ketiak mama nak oiii..dia siap nyanyi lagu wonderpets tu..bertuah betul

Turun bukit bukan main seronok..laju plak tu

Mood baik la ni..

Pastu berhenti kat playground..jumpa plak kawan2..lagi tak hengat nak balik..malam tu tido awal..lenguh kaki agaknya..terterap depan TV tak bergerak..Papa dah risau..selalunya anak dia aktif macam orang terlebih makan gula..malam tu, kul 8 mata dah tertutup..hehehe..insaf jap..bagus juga..Xcise..

No comments:

Post a Comment