Monday, August 8, 2011

I'm Lost 2 KG

2 Kg??mak aiii..berkat ramadhan sungguh ni...semalam naik atas penimbang memula tak caya..turun balik..ketuk2 sikit dacing tu kot2 la dah sewel..naik balik..memang kompem!!!
Seronok???inilah masalahnya sebab ai tak rase pape..kalau orang yg tengah diet mmglah menjerit seronok tapi aku tak diet pun..makan main hadap je..tapi series..memang tak berapa nak berselera..tengah duduk dediam jap lagi..hati ni tetiba je pilu..jantung dupdap2..darah berderau..

Cuba2lah menghappykan diri tapi kadang2 tak boleh..tetiba je badmood..sebab tulah kot..memang betul ada orang kata, walau kita makan banyak pun tapi kalau hati tak senang memang boleh kurus..kalau macam tu..biarlah aku makan hati berulam jantung dan paru..esok2 kotlah muat kebaya time hantaran kawin aku dulu..yele..time tu kan aku 47kg je..skunk..nak kancing pun jenuh tarik nafas..56kg tu bagi aku dah cukup gemuk..kalau boleh nak bagi tinggal tulang rangka je tapi takut pula mak aku nanges guling2 sebab ingatkan anak dia tak cukup makan..

Nak kata ada masalah..takdalah sangat2...setakat bese2 je..tapi entahlah memang skunk hati aku tak pernah girang...asyik walang je..baru tadah tangan nak berdoa..airmata dah turun berjurai2..janganlah penyakit 7 tahun yang lalu kembali semula..aku cuma nak hidup happy je..bahagia cam orang lain..tapi itulah...bila kita jujur dengan diri kita sendiri..pasti adakala kita akan rasa kecewa sebab ada orang berprinsip..biar hipokrit asalkan tak sakit hati....
Tapi masalahnya orang itu bukan diri aku...

No comments:

Post a Comment