Monday, August 8, 2011

Impian Mak Aku

Selepas berjaya menjejakkan kaki ke Mekah 4 tahun lepas, inilah impian mak aku yang akhirnya tercapai juga.Walaupun belum siap sepenuhnya a.k.a still under contruction..dah nampak bayang2nya..biasalah..kalau dah keturunan Mat Kilau tu, warna hijau mana boleh tinggal..Ini bukan sokong mana2 parti tau..ni memang darah bangsawan keturunan panglima pahang...hahahaha..

Tengok gambaq jer..nak balik mak aku tak bagi..
Takkut Persona aku hilang spotrim sebab kete kena parking kat atas bukit..


Umahnya takdalah besaq manapun..mak aku buat ukur budget juga..memanglah pada awalnya nak bt besaq lagi dari rumah Dato CT...kakaka..tapi ekonomi merundum terukkan..so, ini ajelah hasilnya..Ini pun siang malam menurun ni minta duit...barulah boleh bina rumah impian dia... Aku kalau bab kaki2 ni bukannya tau sangat...math lemah gler..add maths lagilah..jangan ditanya..hancur..tak caya tanya XStudent SMT/PSP *aku tergolonglah yg repeat paper add maths..hihihi..mengaku ajelahkan..nak malu per..tapi cuba korang bagi aku paper Autocadd...nanges tengok results..hihihi...semua semester berturut2 A+ tau (",)...tapi mak aku kata..besar umah ni 51kaki..so, korang imagine la sendiri..aku memang tak pernah terfikir nak membayangkannya...

Tapi yang aku hampa kecewa sebab rasa2 cam tahun ni tak dapat beraya je..sebab kalau dilihat dari rupanya..cer cter kalau aku balik 7 beradik, kat mana kami nak tido? Takkan nak berkhemah bagai kot..aku dah pesan kat akak aku..tahun ni kalau balik kita tido dalam kete je...jangan lupa bawak bantal & gebo sendiri..


Mak aku siap doa siang malam lagi supaya umah dia ala2 bungalow tu siap secepat mungkin..aku pun sama la..amik berkat sampai ke malam LailatulQadar..

Memang nampak sampai raya belum tentu siapnya..

Apapun congrats tuk My Mum..sebab fully money from the pocket sendiri..Anak2 just hulur semangat jer...Harap2 dia sangat2 selesa dengan umah baru dia..Kami pun tak perlu nak risau2 lagi dia tinggal sendiri...selama ni umah papan takut gak perompak senang nak masuk...
We Love U La Mummy..Forever & Ever..

No comments:

Post a Comment