Wednesday, July 10, 2013

Majlis Menyambut Ramadhan & Besday Airis

N3 kali ini aku nak sajikan korang dengan kemeriahan majlis menyambut ramadhan Ironhead Gym & Fitness..

Sebab aku ni kan jimat cermat so terus kuar budget sendiri sikit..tambah makanan untuk celebrate besday Airis sekali...kesian dia...mentang2lah tak tau bercakap lagi..Papa ngan mama hampir2 lupa nak sambut besday dia kan..time kakak punya besday bukan main lagi..tahun ni 3 biji kek untuk Allesya..nampak sangat x adil kan..kan..kan...sowi sayang...mama bizi la...

Sambut sekali besday Airis dengan Uwais..Best!!

Hepi besday sayang...love u so much!!!

Majlis ini dibuat pada 7/7/2013...cun kan tarikh yang dipilih..senang nak ingat..sehari sebelumnya aku dah gigih tolak troli sorang2 dekat Tesco beli barang..memang nak pergi sendiri pun..kalau ajak orang susah nak fokus..10 minit sekali tanya dah siap ke belum..tension aku..pergi sorang aman damai tu..tapi betul lah...aku akui..aku cerewet gila bab beli barang dapur ni..aku akan pilih barang yg paling murah sekali tetapi kualiti nak tip top...hahaha...sebab tu laki aku xrela nak ikut aku pg beli barang...kalau dia tidur pastu bangun pastu tido balik pun..aku belum tentu siap beli lagi...dasyatkan..

Munge - munge

Balik dari Tesco tu aku dah start buat benda yang remeh temeh..rebus ikan dengan cili dulu..pastu blend siap2..maklumlah aku kan poyo..mana nak ajak orang dtg masak...bukanlah takut rahsia resepi terbongkar pun tapi dapur aku kecik wei...aku sorang tambah dengan periuk belanga dah penuh..tambah lagi sorang..mau bergaduh plak kang...so, biarlah aku menyendiri...legaaa.....

Merah + Hitam..kaler Ironhead!

Member2 yang hadir memeriahkan majlis

Hari tu menu simple je..ada BBQ..pulut kuning, Laksa penang, puding pelangi dengan buah tembikai...yang lain2 tu aku buat..cuma BBQ je order..lagi dasyat sebab aku order dengan tuan BBQ sekali...iyelah..dah dia je ada pemanggang tu..pastu dia je pandai panggang ayam..harapkan aku...terbakar plak ayam tu kang...itu tahan lagi..aku takut dengan aku sekali terbakar...nak hidupkan api pun terkial2..ada hati nak buat macam pro..memang taklah jawabnya..

Tenaga kerja saya memang terbaek dari ladang la..

Jom kita layan gambar2 sempena  Majlis ni..
Nak tepek juga gambar tukang karut malam tu..hebat giler..
dia transform pulut kuning aku jadi lemang...asal boleh je kan...

Buat majlis depan kedai makan..pastu suka hati konker meja...
Thanks maju corner bagi pinjam meja dengan kerusi...(",)

Siapa nak buat rambut..boleh pergi kedai dia..
Kawan2 aku dari pelbagai golongan...cakap je nak yang keje apa...semua ada...

Kenapa tiada gambar laki aku disini..sebab dia pakai baju hitam...yang ni geng baju merah je..ceria je..
Geng Jerung Sakit Lengan...hahaha

Teruk peel memasing...gambar candid berpusing 360 darjah...kau ada??

Aku kan kalau buat majlis memang xsuka menyusahkan orang..biar aku sorang je yg susah..konon2 hebat sangat...xda maknanya...lepas habis majlis..balik mandi terus terterap dengan dengkuran yang menganggu ketenteraman jiran2...hahaha..tapi tetap hepi sebab dapat kiss tanda thanks dari suami terchenta...ahaks!!!*muntahkorangdengankeriakanakukan...

Free Style from Family Of IHG


Member ni dah selamat pun menjalani pembedahan lutut..puashatilah dapat makan mcm2 kan sebelum terlantar..Selamat berpantang ye shidi...Pasni boleh main bola dengan jayanya..boleh berlari lagi laju 2 kali ganda dari sebelumnya...Good Luck!!

Terima kasih kepada semua yang terlibat..Juga sponsor terbesar..aku minta ayam bandar yang katik jalan terkedek2 tu je..dia bagi ayam kampung...Dasyat tau BBQ ayam kampung. Tak pernah dibuat orangkan..Xpe..orang xbuat..kita buat...

InsyaAllah..doakan semoga Allah sentiasa memberikan kita rezeki..lainkali kita buat lagi..dengan kemeriahan extravaganza...Thanks uols..

No comments:

Post a Comment