Wednesday, July 31, 2013

Sepetang bersama

Minggu lepas..sementara nak tunggu waktu berbuka tu lambat lagi..saja bawa Airis dan Allesya jalan2 depan rumah..selalunya aku ni jenis lepas je amik anak2..memang berkurung dalam rumah...bukan xmesra dengan jiran2 tapi banyak sangat keje nak buat...Lagipun aku ni bangsa manusia yang paling tak berkenan orang bizi body..Kau jaga je body kau..aku jaga body aku...tak payah la nak menyibuk hal rukun tetangga,,,nampak sangat xda keje kan...
Okey..dah merapu plak..kita sambung cter dengan anak2...


Tengah jalan sempat lagi mengutip..nampak dekat mulut tu...saja kau letak puting..guard tak bagi dia kutip macam2 pastu makan!!dapat 10 biji batu je dia telan..kenyang seminggu kot...


Nak main dengan kakak..tapi kakak dia ni dengan mood entah apa2...aku yang mak dia ni pun xberapa nak faham...sekejap sayang adik..sekejap dia tolak2 je kau..aku ni plak jenis suara kuat...mula2 menjerit2 macam kena sawan...dua beradik je pun..nak bergaduh apehal..

Malaslah kawan dengan kakak...tak best!..abang ni baik..jom kita jalan2 dengan abang...

Dah kena bebel..pergi dekat adik..pelok2 manja..baru nak sayang...Aku ni sayang dua2..tapi kalau kau buat perangai..memang siaplah..Airis tu kecik lagi..tak faham apa2..kalau dah besar..cari pasal dengan kakak...memang libasan terbaik la aku bagi...kalau dua2 salah..dua2 aku sebat...
Jangan nak bergaduh...Ingat pesanan tu..

Sayang anak2 mama...

No comments:

Post a Comment