Wednesday, July 31, 2013

Ragam Airis

Budak ni selalu bagi mama tergelak...ragam dia..Ya rabbi..memang tahap kesabaran aku over limit..tapi memang dah peel dia..nak marah??hah!!!ikut suka la..ada dia kisah ke..Yang paling aku tak tahan..peel mengutip dia tu..kalau tak diperhatikan betul2..semua yang dia jumpa memang selamat la jawabnya masuk dalam mulut..

Habis tercabut loceng orang tu dia keje kan..tapi pekerja Petsave tu terpaksa la tersenyum manis juga sebab takut customer lari..hehehe

Ni gambar pergi hantar boboi grooming...amboi!!see???tuan dia punyalah baik..belanja pergi mandi dekat salon tau..Bini dia ni pun dia tak pernah offer pergi SPA..hahaha..
Kucing busuk tak boleh..bini busuk takpe...hakktuihhhhh!!!Xdanya aku nak tunggu dia bagi greenlight baru pergi salon..senyap2 je aku pergi grooming diri aku sendiri...Itu namanya rewards sebab penat bekerja..

Semua nak menyelit dekat aku..habis sekereta penuh dengan bulu kucing..ini semua tuan dia punya keje...bengkak ati aku...GERAM!!

Tunggu boboi mandi..aku pitam dengan tahap kebuasan dia ni...

Tolonglah Airis..mama penat nak layan perangai awak yang sesaat pun xduduk diam tu..Selamba je dia stunt atas pasir najis kucing..pastu tergolek2 ke bawah macam hindustan...aku ingatkan lepas tu insaf..non ado la..dia cari port lain plak rupanya...

Suruh bapak dia jaga..akhirnya masuk dalam sangkar kucing dah anak tu..aku biarkan je...buat2 tak nampak...

Allesya boring...hahaha

Petsave Pandan Indah...rege untuk servis boleh tahanlah kpak juga...

Ya Rabbi Airis ..Apesal muka macam tin biskut...4 segi!!!hahaha

Muahhh!!!!We are the best Friend..puiiii...sekali dia lempang...terlentang kucing tu...

No Words To Say (",)

No comments:

Post a Comment