Monday, November 24, 2014

Bertukar ke jiwa lama

Dah hujung tahun kan...so tetiba rasa macam umur dah nak meningkat satu level lagi. Sebab tu la juga tetiba jiwa bertukar ke lagu2 yang dulu. Percaya tak kalau aku katakan aku tak tengok Akedemi Fantasia...bagi aku semua macam POYOS je...nyanyi suara tak kemana...drama je lebih...cuba tengok The Voice..suara tak payah nak masuk kelas bagai...berganda2 sedapnya...tapi aku bukan nak cter yang tu...

Aku nak cter...aku tak tengok AF sebab itu untuk jiwa2 remaja je..Aku tengok realiti TV makcik2 sikit..iaitu ------> Gegarrrrr Vanganza....pakcik..makcik2..nyanyi tapi best layan lagu lama2..

Kat opis pun dah terikut2 asyik dengar lagu lama2 je...kesian la telinga kawan2 aku...aku pasang lagu ikut halwa telinga aku je...tapi aku comfirm diaorang pun layan juga kan..sebab...

Aku pasang lagu dari kumpulan MLTR...Weslife.....Nyscn...Backstreet Boy...
 Encem kan...hehehe



Lagu dia semua best2...

Dah dengar tu tetiba terfeeling plak time zaman duduk asrama dulu. Sanggup tulis lirik pastu letak kat belakang buku teks. Cikgu mengajar kat depan...aku menghafal lagu mat salleh...sebab time nak menyental baju dalam bilik air...boleh nyanyi...Bangga tau bila kakak2 senior toleh dua tiga kali dengar aku nyanyi lagu omputih...hahaha...

Bukan tu je...kalau warden asrama buat sportcheck...pening kepala dia tengok bawah tilam penuh poster..Zaman aku dulu ada majalah UTRV...dalam tu memang memanjang ada poster kumpulan omputih cun...Sanggup beli tu...perabiskan duit bapak memang keje aku kan..

Tapi dalam banyak2 lagu omputih yang aku tetap suka dengar sampai skunk ialah 25 minutes dari MLTR...Ulangkali dengar pun takpe..bukan sebab rentak dia..tapi lirik dia penuh makna...

Nak cter tak reti..kalau korang nak tau...dengar la sendiri...hehehe...

Itu je aku nak mengarut hari ni...nanti sambung lagi...bye..bye...

No comments:

Post a Comment