Saturday, November 22, 2014

Pose Ala Model Gitu..


#PERMATAHATI#JIWARAGA#IDAMANKALBU#AIRISNADIA#

Nampak dalam gambar sopan kan budak kecik ni...Tapi hakikatnya aku kejar satu taman semata2 nak dapatkan shoot yang ok sikit. Lagi aku panggil nama dia...lagi la dia buat muka. Mata juling la..lidah terjelir la..sabo je aku ngan budak ni..

Airis Nadia...sekejap je rasa dah besar..kalau dapat bercakap...penat kau nak layan dia...kalau dapat bercakar ngan kakak dia pun boleh tahan juga garangnya. 

Dengan kakak dia...selamba je dia panggil Esya. Aku jengil mata pun dia buat xreti je. Hari tu dia ketuk kepala kakak dia dengan sikat....Dah la kakak dia tu ada masalah salah sikit je berdarah hidung...lasak sikit je berdarah hidung...dia siap boleh gelak2 lagi....Geram betul aku dibuatnya..

Kena jugalah jentik tangan. Prinsip aku ajar anak2...kalau tangan yang buat, tangan la aku jentik...kalau kaki yang tak beradab...kaki la yang aku tepuk...biar dia ingat & dia tahu apa yang dia buat salah. Tapi kepala jangan main ye...Setahun sekali bayar zakat tu...

Skunk malam2 dia kawan ngan papa dia je. Selagi papa tak tido..selagi tu la dia sanggup je tahan mata layan papa dia tengok TV..Aku biarkan je la...membuta lagi sedap...Peluk bantai sambil dreaming2 pergi Paris...Wah!!!Heaven...Anak berterabur suruh laki jaga...Hahahaha....

Berangan kuat ni!


No comments:

Post a Comment