Saturday, November 15, 2014

VIRAL MANGGA ASAM BOI

 Secara jujurnya kalau kalian tak kenal benda ni..memang korang jenis tak tengok FB kan..Bukan Makcik Fatimah Bakar tau..tapi FACEBOOK...Siapa2 yang mengganggur tu tetiba je boleh jadi kaya raya la sebab buat bisnes jual benda ni. Memang viral..Aku pun terjebak la juga. 
Tapi akukan bangsa kedekut...beli mangga buat je sendiri...Otak aku kan semua kena follow kalkulator...bila tambah tolak bahagi...beli sebalang halus tu sampai RM18 termasuk postage..buat sendiri xsampai 10 hengget...janji kat umah ada mangga, garam ngan gula. Pastu asam boi tu..kat Speed 99 baru seringgit sepeket...

Pastu sebab sebat banyak sangat makan benda ni..sampai satu tahap aku xboleh angkat kaki...sakit perut macam dihiris2...hambeklah nak sangatkan....asam + cilipadi...memang mendapatlah jawabnya...


Tapi dah degil..aku pun cubalah ubah citarasa perut aku yang tetiba plak manja ni...
aku buat la benda ni


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*V*

Sama je resepinya cuma tukar mangga ke Apple..
Dan hasilnya...lagi sedap tau dari mangga..sebab dia ada masam ngan manis sikit2...sihat la sikit perut aku dari sebelumnya..kenyang pun kenyang...konon2 la nak cuba diet alaf baru...

Lepas ni memang lakulah apple kat pasaraya...hehehe...

No comments:

Post a Comment