Tuesday, November 18, 2014

Congrats Sayang!


Senyum simpul aku tengok gambar ni. Tak sangka dulu sikecik yang aku timang2..aku kelek2..skunk dah jadi anak dara. Bangga betul aku sebab dengan keringat yang menitis ni la..aku besarkan dia dengan kasihsayang. Ilmu yang secukupnya...agar dia menjadi orang yang baik budi..beriman dan terpelajar.

Simple decoration but happening program @ Menara MPAJ

Kadang2 memang dia ni nakal. Ikut kepala dia tu memang spesis aku..tapi still under kontrol..sebab dia ni jenis kuat sentap...Hati sakit dengan adik dia pun airmata meleleh...Adik dia???Huh!!!payah nak cter...2X ganda dari aku kalau bab ikut kepala dia...Sabo je la...Anak baru dua...parah jiwa aku dibuatnya.

Tapi yang pasti satu je nak bagitau...Aku bangga jadi IBU...Sumpah!!!Tak bohong...^-^

Papa dia dah mula boring sebab MC dia berucap dalam bahasa cina...hahaha

Sempena penutup untuk Pra Sekolah Allesya...Ahad, 9hb.11.2014, 
Tadika dia buat Graduation Day..Aku + Papa + Airis haruslah join sekali kan..sebab dia buat persembahan. Seronok sangat tengok dia dengan jubah ni..bagi aku..dia sangat cute...sila jangan menyampah ye.
sukahatilah nak puji anak sendiri...

Walaupun dia demam panas tapi semangat nak present tu tetap berkobar2...Dia nyanyi lagu khas untuk MAMA...airmata aku mengalir ok!..Sebak tak tentu..Sentap sangat jiwa mak kau ni Allesya oiiii...Nak buat camna..anak tak ramai...kenalah sentap...bukan selalu dapat tengok anak pakai gubah konvo...hehehe

Budak seronok tengok concert...bagus sangat perangainya...behave je..

Congrats sayang. Semoga berjaya dunia + akhirat. Mama & Papa hanya mampu memberikan apa yang kami ada....kami sentiasa berusaha agar kamu hidup selesa. Tak kira seperit manapun kami mencari, kami tetap akan usahakan...asalkan kamu bahagia...

Selamat menempuh alam baru. Belajar rajin2...jangan hampakan Papa & Mama tau.
Thanks teacher from Tadika Riang, Taman Putra ..kerana mencurah ilmu tanpa jemu..
sabar melayan kerenah mereka...

With Teacher

We Love U Allesya...Forever!!!

No comments:

Post a Comment