Friday, November 7, 2014

Kembali semula dengan senyuman

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdullilah...aku kembali semula kesini dengan senyuman. Peace!!!

Lama betul aku x updated blog ni.. Padahal tiap2 hari aku terjah blog orang..samada saja santai2 baca story mory atau search resepi...maklumlah semenjak dapat beli oven murah ni..bukan main gembira lagi hati aku keje nak buat kek je..walaupun xdalah pakar sangat pun...secara jujurnya memang banyak yang xjadi dari menjadi..padahal resepi tiru sebiji2..samada aku salah sukat @ diaorang salah bg adunan...aku pun tak tahu..

Ok...last updated cter time bulan 5 kan...so, banyak sangat kalau nak cter ni...kita amik benda yang penting2 je la..panjang2 nanti readers boring plak kan...

Walaupun life aku xda lah banyak berubah...tetap cam tu juga...pagi keje..malam dok kat gym...tapi itulah namanya kehidupan...& alhamdullilah Allah kurniakan rezeki yang melimpahruah buat kami. Bukan sahaja cukup makan pakai...tetapi diberikan kesihatan yang sempurna..anak2..semua urusan yang dipermudahkan...memang bersyukur sangat2 la..

Layan pic dulu

|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*V*

Abang besar + Kakak kembang + two little army

Banyak benda nak cter ni...nanti aku updated satu2 ye...

Adiossss!!!!!

1 comment: