Sunday, May 30, 2010

Besday BOY....Coming soon


Besday Papa hampir tiba..aku masih lagi terfikir2 apa yang aku nak bagi untuk tahun ni..selalunya tiap2 tahun mesti ada hadiah..takkan tahun ni aku buat tak tahu jer kan..walaupun dia tak kata apa2 tapi aku yang sedey lebih kot...

Baju dah bagi. perfume pun dah..wallet pun dah..Jam tangan pun dah..Ah!!buntu aku..Aku jenis suka suprise!!kalau nak bagi benda2 yang dia pergi pilih sendiri.hari2 biasa pun aku boleh bagi..tak ada la suprisenya lagi...kan..kan..kan..nasib baik la Allesya tu kecik lagi..kalau tak leh juga tanya pendapat dia..

Aku takdalah imagine sesuatu yang kena angkut nak trak ker..ngan kontena ker nak bawa balik bagi kat dia..cukuplah sekadar yang boleh sumbat dalam beg doraemon aku tu jer untuk dibawa pulang..

Terfikir juga nak bagi perfume..tapi memang dah tak suprise sebab tengok kotak berbalut pun dia dah tahu apa yang aku akan bagi...

Kadang2 aku rasa dia ni ada magic la..leh nampak walaupun aku dah balut sikit punya cun melecun..Nak bagi kek ke tidak untuk this year..tahun lepas aku beli kan kek..last2 aku ngan Allesya ngan terlebih makan..sebab tuan empunya diri taknak makan kolestrol over limit..eemm..sedap 2 memang la sedap tapi aku juga terpaksa control diabetes + kolestrol..huhuhu..cegah sebelum benda2 tu melekat dalam diri..

Apapun..aku masih mempunya 25 hari untuk memikirkan apa yang perlu aku buat untuk tahun ni..harap2 aku ada idea yang lebih suprise for him...

Seronok tengok muka dia masam2 kelat..kadang2 dia mungkin imagine benda lain yang dok dalam kotak berbalut tu..tapi akhirnya...dia dapat benda lain..

Aku ingat kenangan tahun lepas..awal2 aku dah kata kat dia..no present for this year..dia pun buat muka tak kisah jer..rupa2nya my mum in law dah tanya dia..cantik tak hadiah??huhuhu..patut pun dia buat muka selamba jer..sebab dia dah tahu aku belikan hadiah untuk dia..imported from Kedah Darul Aman..+ aku order sebulan awal dari date besday dia..
Wallet yang ada tulis 'MZ'A' tu original leather yang gerenti pakai sepuluh tahun pun tak ada masalah...amaun???hehehe...biarlah aku jer yang tahu..

Tapi dapat diskaun sebab aku beli pun pun dari kedai baik kawan Papa juga..dia pun kenal 'Abang Polis' tu..takda diskaun..kopak juga aku dibuatnya...

Ingat2..nak suprise lebih hebat untuk tahun ni..InsyaAllah..idea tu dah ada..cuma akan dilaksanakan aje..aku ni jenis tak kisah keluarkan belanja lebih sikit..janji orang2 yang aku sayang happy alwez..hope Allah sentiasa memberikan aku rezeki yang halal untuk aku berikan kebahagiaan yang berpanjangan kepada insan2 yang aku sentiasa sayangi dalam hidup ini..InsyaAllah...I love u so much la Mr. Mazrul Khusairi!!


No comments:

Post a Comment